מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים מוכנים לבתי-קפה - איך זה עובד בעצם?

סלטים הם מנות פופולריות מאוד בבתי-קפה, אך הכנת סלט טרי ומושקע יכולה לקחת זמן רב והיא מעט מסובכת בתוך שגרת בית הקפה האינטנסיבית.

יותר ויותר בתי-קפה בוחרים להשתמש בסלטים מוכנים, המיוצרים על ידי חברות ייצור מיוחדות. סלטים מוכנים לבתי- קפה מיוצרים בדרך כלל במפעלים גדולים, בהם חומרי הגלם נקיים ומעובדים בקפידה. לאחר מכן, הסלטים עוברים תהליך של חימום, הקפאה או שימור, כדי להאריך את חיי המדף שלהם. בתי קפה יכולים להזמין סלטים מוכנים במגוון גדלים וצורות, בהתאם לצרכים שלהם. הסלטים מגיעים בדרך כלל קפואים או טריים ומוכנים לאכילה, ויש צורך רק להפשיר או לחמם אותם לפני ההגשה. סלטי גן הוא מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים ומיוחדים למסעדות, מעדניות, בתי מלון וגם בתי קפה. באנו להסביר לכם איך בדיוק זה עובד.

תהליך הזמנת סלטים מהתפריט עבור בית הקפה

אנחנו שולחים ללקוחות את התפריט המגוון של הסלטים שלנו. עליהם רק לדפדף ולבחור את הסלטים שלדעתם מתאימים להיות מוגשים בבית הקפה. מעבר לסלטים שאנחנו מציעים בתור בסיס, ניתן כמובן להזמין גם סלטים בייצור אישי לפי בחירת בית הקפה, בצורה כזו יניתן יהיה ליצור סלט חדשני שיהיה ייחודי עבור בית הקפה ומאפיין אותו.

הכנת הסלטים עבור בתי הקפה

אנחנו בסלטי גן מקבלים את ההזמנה שלכם, ועובדים עליה בתנאי הייצור המיוחדים שלנו. אמנם מדובר במפעל, אבל התהליכים שעוברים על הסלטים- לא פוגמים כלל בטעם, ומשאירים אותם בטעם ביתי ומושקע, לחלוטין לא תעשייתי! אנחנו משתמשים בחומרי גלם טריים ואיכותיים, ועושים הכל על מנת לשמור על רמה גבוהה וטעם נפלא.

שיווק והפצת סלטים מהמפעל לבית הקפה

לאחר שהסלטים מוכנים אנחנו אורזים אותם היטב, בצורה סטרילית והרמטית. ומובילים אותה בתנאים אופטימאליים ישירות אל בתי הקפה שהזמינו. בתור עובדים בבית הקפה- כל מה שנותר לכם לעשות הוא לפתוח את הסלטים, ולהרכיב אותם לפני ההגשה ללקוחות. מתעניינים בסלטים מוכנים עבור בית הקפה שלכם? רוצים לחסוך מעצמכם את הטרחה שבהכנת סלטים? פנו אלינו למידע נוסף!