מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים מוכנים למסעדות בייצור מיוחד

אנחנו ב"סלטי גן" מאמינים שמסעדנים הם השותפים שלנו ולכן אנחנו מייצרים סלטים בהתאמה אישית לדרישות ולצרכים שלהם. תמצאו אצלנו תפריט סלטים עשיר אבל חשוב מכך- כל סלט ניתן לשינויים ולהתאמות בהתאם לטעם שלכם ושל הלקוחות שלכם!

אז החלטתם שאתם רוצים לחסוך בעלויות ובכוח אדם ולרכוש סלטים מוכנים. מצאתם יצרנים שהומלצו על ידי כמה אנשים והתחלתם בטעימות. אחרי שטעמתם כך וכך מוצרים הבנתם שתהליך הייעול והשדרוג של העבודה במטבח יצטרך לחכות עוד קצת כי המוצרים פשוט לא עונים על הדרישות שלכם. בדיוק כאן אנחנו נכנסים לתמונה!

תפריט סלטים מוכנים עשיר שניתן לשינויי והתאמות - למסעדות ומטבחים מוסדיים

במטבח הבוטיק שלנו אנחנו מכינים מידי יום עשרות סוגים של סלטים ורטבים בייצור מיוחד למטבחים, בתי מלון, אולמות אירועים, מסעדות, בתי קפה, מעדניות ומטבחים מוסדיים בכל הארץ. תפריט הסלטים שלנו עשיר במיוחד וכולל סלטים טריים, סלטים מבושלים, סלטי קטניות, סלטי דגים ומגוון רחב של רטבים. כל אחד מהסלטים ניתן לשנות ולהתאים לצרכים שלכם כדי שהלקוחות שלכם יקבלו את הטוב ביותר.

פיתוח וייצור סלטים בהתאמה אישית למסעדות

עברתם על תפריט הסלטים שלנו ולא מצאתם את המוצר שמתאים לכם? נשמח לשמוע מכם מהו ולפתח ביחד איתכם בדיוק את המוצר שאתם צריכים. אנחנו פתוחים לשמוע וחשוב לנו מאוד שתהיו מרוצים. זקוקים לסלט טונה מסוים עם מרכיב אצל יצרני סלטים שבדקתם? מחפשים סלט קינואה שיהיה בטעם ייחודי לכם? אנחנו כאן כדי להקשיב לכל הצרכים שלכם, לפתח ולייצר לכם את המוצרים המדויקים לכם.

סלטים מוכנים בייצור מיוחד - הדרך שלכם לשדרג את התפריט ואת העבודה מבלי לוותר על איכות!

הכנה של סלטים (בין אם טריים ובין אם מבושלים) מצריכה זמן, סבלנות, כוח אדם שמוקצה לעניין וכמובן שגם מקום ראוי במטבח של העסק. כשאתם בוחרים לקנות סלטים מוכנים למסעדות אתם בוחרים לחסוך בעלויות ובזמן וכך לייעל את העבודה. אם תקפידו על בחירה של יצרן מקצועי שמציע תפריט עשיר בייצור מיוחד, תוכלו לייעל מבלי להתפשר על איכות. אנחנו ב"סלטי גן" מכינים מגוון סלטים ומוצרים כשהדגש הגדול שלנו הוא על חומרי גלם טריים ומעולים ותהליך הכנה ביתי. בואו לטעום!