מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים מיוחדים בייצור של מפעל סלטי בוטיק

יש המון מפעלים לייצור סלטים ברחבי הארץ, כולל מפעלים גדולים ומוכרים שפועלים עשרות שנים. יש גם את "סלטי גן" שהוא מפעל *בוטיק* לייצור סלטים וכשאנחנו אומרים "בוטיק" אנחנו באמת מתכוונים לכך.

בסלטי גן מייצרים סלטים מיוחדים שלא ניתן לייצר במפעלים הגדולים, מייצרים את הסלטים בתהליכים ארוכים ומורכבים, בעירבוב והרכבה ידניים ועם תשומת לב מיוחדת לכל סלט ומוצר. זו הסיבה שהמפעל נקרא "מפעל בוטיק" ואם אתם מחפשים את הטעם המושלם, לצד המירקם המושלם והתוצאה הסופית שהיא קרובה ככל האפשר לתוצאה במטבח הביתי, חפשו את כל זה ב"סלטי גן". הנה חלק מהסלטים המיוחדים שתמצאו כאן

סלטים בעירבוב והרכבה ידניים ששומרים על מירקם מושלם

במטבח הבוטיק של סלטי גם מתייחסים לכל סלט כאילו הוא מיוצר במטבח ביתי לחלוטין. זה אומר שמערבבים אותו ומרכיבים אותו באמצעות הידיים ולא באמצעות מכונות תעשייתיות וכך גם פועלים במהלך הבישול, התיבול והאריזה. הפעולות הידניות האלו הן אלו ששומרות על מירקם מושלם בדיוק כמו במטבח הביתי שלכם. בסלטי גן מצמצמים את השימוש במכונות למינימום הנדרש וזה מה שיוצר תוצאה סופית של סלטים ביתיים מיוחדים שלא ניתן למצוא במפעלים הגדולים.

סלטים בהתאמה אישית לצרכי הלקוח

אם אתם מחפשים סלט מיוחד עם תיבול מיוחד סביר להניח שלא תמצאו אותו במפעלים הגדולים, אבל במפעלי הבוטיק דווקא כן. בעוד מפעלים גדולים לא יכולים לשנות תיבול או מרכיבים של סלט באופן אישי לכל לקוח, מטבחי בוטיק כן. בסלטי גן יוכלו לייצר עבורכם סלטים בהתאמה אישית בהתאם לצרכי הלקוחות שלכם. עם או בלי מלח, עם או בלי כוסברה, ירקות שחתוכים בקוביות או בפרוסות והיד עוד נטויה.

ייצור סלטים ביתיים באריזות בגודל הדרוש לכם עם מדבקות המותג שלכם

מטבח הבוטיק של סלטי גן מייצר סלטים עבור מעדניות, מסעדות ומטבחים עסקיים מגוונים. מהמטבח של המפעל יוצרים מגוון מוצרים שמוכנים למכירה בבתי העסק השונים. כאן יארזו לכם את הסלטים והמוצרים באריזות שאתם תבחרו, אם תרצו ידביקו את המדבקות שתבחרו (פרייבט לייבל) ובאופן כללי כל מה שיישאר לכם זה להגיש ולמכור את המוצרים ללקוחות שלכם.