מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים, עדות ומה שבינהם

יש כמה סלטים שכן מזוהים עם עדות. וכמובן שאת כולם תמצאו אצלנו ב"סלטי גן". נכין אותם מחומרי הגלם הטובים ביותר בתהליך הכנה ביתי ששומר על מירקם וטעם ייחודיים.

יש מאכלים שמזוהים עם עדה מסוימת בצורה מובהקת ואין בכלל על מה להתווכח. אפשר לדבר בהקשר הזה על ג'חנון שמזוהה עם העדה התימנית, אינג'ירה שמזוהה עם העדה האתיופית וגפילטע פיש שמזוהה עם עדות אשכנז. ומה לגבי סלטים? ובכן, בתחום הזה הגבולות הם הרבה יותר מטושטשים ובשנים האחרונות הם היטשטשו עוד יותר עד שכמעט אינם קיימים. סלטים הם קונצנזוס! כולם אוהבים אותם על שלל צורותיהם וטעמיהם וכמעט ואין עסק בתחום המזון שלא מוגשים בו סלטים. אנחנו יודעים כי אנחנו מייצרים סלטים למטבחים עסקיים שמגישים מזון ללקוחות מכל העדות. ולמרות שאנחנו מאמינים שהקשר בין סלטים מסויימים לעדות ספציפיות הולך ומתרחק, עדיין...

סלט מטבוחה מרוקאי מסורתי בסיטונאות

סלט המטבוחה האהוב כל-כך מזוהה עם המטבח המרוקאי אבל יש לו שלל גירסאות שמזוהות עם מטבחי עדות נוספות כך שאנחנו לא באמת רוצים להיכנס לזה… מה שאנחנו כן יודעים הוא שמדובר באחד הסלטים האהובים על הישראלים (מכל העדות) וגם שזה אחד הסלטים שמצריך הכי הרבה סבלנות ודיוק בהכנתו. מטבוחה טובה היא מטבוחה שמיוצרת מעגבניות טריות ומבושלת בסבלנות שעות רבות עד שהופכת למעין ריבה. הגיע הזמן לחסוך זמן ולעבור למטבוחה של סלטי גן.

סלט טונה אמריקאי בשיווק למסעדות

סלט טונה אמריקאי על פי המסורת הוא סלט שיש בו סלרי! הרבה מאוד סלרי לצד טונה איכותית, מיונז קרמי ותיבול מדויק. מדובר באחד הסלטים האהובים ביותר אצלנו בסלטי גן שמשווק לבתי קפה, מעדניות, בתי מלון ושלל מטבחים עסקיים ברחבי הארץ. הלקוחות שלכם לא מתחברים לסלרי בסלט טונה? נשמח לייצר עבורכם בדיוק את הסלט שאתם מחפשים.

יצרן סלטי חצילים בטעמים אסיאתיים

הטעמים האסיאתיים הם בין האהובים ביותר בארץ וראייה לכך היא שלל המסעדות האסיאתיות שיש כאן, מצפון ועד דרום. הטעם האסייאתי מתאים בול לחיך הישראלי וגם בתפריט הסלטים שלנו תמצאו מגוון מוצרים בסגנון כמו למשל סלט חצילים אסייאתי, סלט חציל יפני, חציל סיני ועוד. בואו לטעום!