מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלט כרוב בסיטונאות - יש לנו את הפתרון

יש משהו מאוד ישראלי בסלטי כרוב ולמרות שאוכלים אותם בכל העולם, משהו בהם הפך להיות חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו. הם הולכים בפלאפליות, בדוכני מזון מהיר, בבתי קפה, באירועים, במסעדות יוקרה ובגדול בכל מקום.

כרוב הוא חומר גלם שמקבל באהבה מגוון טעמים, כך שאפשר להכין מגוון עצום של סלטי כרוב לכל מצב. הכנה של סלט כרוב טעים, טרי ואיכותי מחייבת שימוש בחומרי גלם מעולים, תבלינים טריים והקפדה על תהליך שקרוב ככל הניתן למה שקורה במטבח הביתי, גם אם מדובר על כמויות גדולות במיוחד. במטבח הבוטיק של "סלטי גן" מחכה לכם תפריט סלטי כרוב עשיר וטעים שיחסוך לכם זמן וכסף ויאפשר לכם להגיש ללקוחות שלכם את הטוב ביותר.

יצרן מומלץ של סלטי כרוב בסיטונאות

יש מגוון ספקים של סלטים מוכנים וגם רבים מהם מכינים סלטי כרוב. לפני שתבחרו את הספק שתעבדו איתו חשוב שתבררו שהוא עושה שימוש בחומרי גלם טריים ואיכותיים, שהוא מקפיד על אחסון ושינוע בתנאים טובים ומקפיד על הוראות משרד הבריאות, וכמובן שהטעמים טובים. וודאו שלספק יש את המוצרים הדרושים לכם וגם שהוא יכול לייצר עבורכם סלטי כרוב שמותאמים אליכם באופן אישי. יצרן שהוא עומד בכל אלו הוא יצרן מומלץ שכדאי לכם לעבוד איתו.

סלטי כרוב למסעדות ומעדניות

בעלי מסעדות ומעדניות, קולקציית סלטי הכרוב שלנו הולכת לשדרג את התפריט שלכם בצורה שלא הכרתם! אנחנו מייצרים סלטים במגוון טעמים ביניהם : סלט כרוב אסייאתי, סלט כרוב ואסייאתי, סלט קולסלו וסלטים נוספים במגוון טעמים. אנחנו משווקים למעדניות ומסעדות בכל הארץ ונשמח לעבוד גם איתכם. תוכלו לבחור מתוך התפריט הקיים או לספר לנו על הצורך הייחודי שלכם ואנחנו נייצר עבורכם את הסלט המושלם.

סלטי כרוב טריים בכמויות גדולות

אין ספק שיותר קל ופשוט להכין סלט כרוב במטבח הביתי שלכם, לשלוט בטעמים, באופן החיתוך ובתיבול. האתגר הגדול הוא להכין סלטי כרוב בכמויות גדולות ולשמור על האיכות ועל הטעם. זה האתגר שאנחנו מתמודדים איתו יום יום ולפי התגובות של הלקוחות שלנו, אנחנו מתמודדים איתו בהצלחה! מידי יום אנחנו מכינים במטבח שלנו סלטי כרוב בכמויות גדולות למטבחים בכל הארץ.