מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקים למסעדות בעידן הדיגיטלי

צימצמנו את הצורך בזמן פגישה עם סוכני מכירות ואנו מאפשרים ללקוחותינו לבצע הזמנת סלטים למסעדות והמעדניות בקלות ובפשטות במגוון אמצעים דיגיטליים

בתור בעלי מסעדה, פיצרייה או אפילו קפיטרייה, אתם בוודאי יודעים איך העסק עובד. למרות שחלק מהאוכל שאתם מגישים מיוצר במקום על ידכם, הרי שחלק אתם רוכשים מספקים. דוגמה נפוצה היא תחום הסלטים. מסעדות ועסקים רבים בתחום המזון בוחרים לייבא סלטים מספק חיצוני שמתמחה בכך, ועל ידי זה לייעל את העבודה במסעדה, לחסוך במשאבים ולהגיש מנות יוקרה לצד סלטי בוטיק נהדרים שיוצרו על ידי המומחים בתחום. אנחנו בסלטי גן מתמחים כבר שנים בייצור ושיווק סלטי בוטיק ייחודיים למסעדות, בתי מלון, מעדניות ועוד עסקים שונים. הפעם בחרנו להסביר לכם איך ניתן לנצל את המדיה והדיגיטל כדי לייעל את שיטות העבודה והזמנת הסלטים ושאר המוצרים שאתם רוכשים מספקים. כי אם כבר כולנו מתקדמים לדיגיטל, אז למה שלא לנצל זאת עד הסוף ולהנות מעבודה נוחה הרבה יותר?

איך לנצל את הדיגיטל עבור אספקה למסעדות?

בעידן הקורונה נחשפנו לכך בעוצמה רבה, אבל גם כיום הכלים הדיגיטליים נשארו איתנו. בתור בעלי עסק, אתם יכולים לשבת בבית ולנהל את ההזמנות מהמחשב או מהנייד. את התפריט תוכלו לקבל אליכם למייל או לוואצאפ ולהתכתב ישירות עם הספק. לספקים רבים קיים גם אתר אינטרנט ייעודי להזמנות וצפייה בפריטי מזון, חומרי גלם ותפריטים שונים, וכמובן שאפליקציות גם הן נכנסות לשימוש.

יתרונות העידן הדיגיטלי לספקי המסעדות

לשימוש בדיגיטל יתרונות רבים. בראש ובראשונה מדובר בנוחות. כולנו אוהבים חיים קלים, ובדיגיטל הרבה יותר קל לנו לבצע פעולות בשניה. כמובן שמדובר גם בחיסכון בזמן, ואפילו חיסכון כספי בסופו של דבר, כיוון שבצורה כזאת ניתן להשתמש בהרבה פחות אנשי צוות.

סלטי גן - ספקית סלטים למסעדות שפעילה בדיגיטל

אצלנו בסלטי גן אוהבים לקצר לכם תהליכים, ולהפוך את תהליך הזמנת סלטים שלכם לנוח וקל. אצלנו תוכלו להתכתב עם הצוות, לקבל לנייד את התפריט ולבחור בקלות ובנוחות את מה שמתאים למסעדה שלכם. זמינים עבורכם במייל ובוואצאפ, ובהמשך גם באפליקצייה ייעודית שתהפוך את התהליך לעוד יותר פשוט ונח. מוזמנים לפנות, וכמובן - גם שיחת טלפון כמו פעם עדיין רלונטית :-)