מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקי מזון לבתי קפה שמגישים גם ארוחות

אם אתם מנהלים בית קפה שבו אתם מגישים גם ארוחות, בוודאי תזדהו עם כאב הראש המלווה את הכנת המזון שאתם מגישים לצד הקפה.

בישראל, אין ארוחה ללא סלטים, ורצוי שיהיו מהם בשפע. מעוניינים לחסוך את הטרחה ולהזמין סלטים מספקים? הנה כל הסיבות שיגרמו לכם לעשות זאת:

גיוון תפריט במסעדות ובתי קפה

כשאתם בוחרים להזמין מספקים חלק מהמזון לבית הקפה שלכם- אתם יכולים להגיש מזון מגוון הרבה יותר. ככל שתתאמצו- יש גבול לכמות הסלטים שאתם יכולים להכין בזמן נתון. גדלו של המטבח הוא נתון שאי אפשר לשנות, בנוסף, סלטים הם עסק מורכב. כל סלט מכיל הכל כך הרבה מוצרים, והרכבתו היא תהליך ארוך ומייגע. הסלטים שאתם מגישים בבית הקפה- חייבים להיות טריים, ולכן אינכם יכולים להכין אותם מבעוד מועד, ועל כן הזמן העומד לרשותכם מוגבל. כשאתם מייבאים חלק מהמזון מספקים חיצוניים- אתם יכולים לגוון בראש שקט. המשלוחנים של סלטי גן כבר יעשו עבורכם את העבודה, וידאגו לדפוק בדלת המטבח שלכם בדיוק בזמן שקבעתם, כשהם מצוידים בתפריט שבחרתם. והמגוון- ללא ספק יהיה שווה את זה.

משאבים נדרשים בייצור סלטים עצמי

אחסון ירקות דורש המון שטח. חלקם זקוקים לקירור ברמות שונות, חלקם מחזיקים מעמד טוב יותר בטמפרטורת החדר, וכו'. כשאתם מזמינים ממנו את הסלטים אתם מקבלים אותם בקופסאות מסודרות, ומכניסים ישר למקרר, או אפילו משאירים על משטחי העבודה, במידה וההזמנה מגיעה בזמן שהמזון צריך להיות מוגש. באופן הזה- אתם מפנים מקום רב במקרר, ויכולים לייעד אותו לשאר המצרכים שתזדקקו להם בשביל הכנת המזון.

בעלי מסעדות, חסכון היא לא מילה גסה

בתור בעלי בית קפה יש לכם הרבה הוצאות, זה ברור לנו. כשאתם מזמינים מהסלטים המשובחים של סלטי גן- אתם יכולים לחסוך בכל כך הרבה הוצאות! אצלנו תשלמו רק על המוצר הסופי- הסלטים עצמם. על העסקת עובדים נוספים, ירקות, שלל חומרי גלם, הוצאות מים וחשמל- לא תצטרכו לשלם. אבל הלקוחות לא ירגישו לרגע בחיסכון, כי על השולחן הם יקבלו ממיטב הסלטים- טריים, איכותיים ובשלל סגנונות וטעמים ביתיים, ולרגע לא ינחשו כי אנחנו הכנו, ארזנו, ושלחנו אל בית הקפה שלכם. ואם הם יהיו כל כך מרוצים, עד שיבקשו את המתכון? אל דאגה, תמיד תוכלו לומר בביטחון כי מדובר בסודות המקצוע, ולחייך לעצמכם בשקט. מוזמנים ליצור קשר עם סלטי גן- מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים. תוכלו לבוא לטעימות ולבחור את המיטב שבמיטב, במיוחד לבית הקפה שלכם!