מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקי מזון למסעדות בתחום הסלטים והחמוצים

כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים ומספקים מגוון מוצרי מזון למסעדות, מעדניות, חברות קייטרינג ועסקי מזון נוספים

ברור שאתם יכולים להכין סלטים וחמוצים במטבח של העסק שלכם, אבל לא תמיד זה משתלם. אם אתם רוצים לייעל את העבודה במטבח שלכם, לחסוך זמן וכסף ולהבטיח ללקוחות שלכם מוצרים טובים ואיכותיים, אתם צריכים לבחור בחכמה את ספקי המזון שתעבדו איתם. בשוק המזון פועלים כיום מספר רב של ספקי חמוצים וסלטים וגם אנחנו "סלטי גן" ביניהם.

יצרן חמוצים למסעדות ומעדניות

זיתים, מלפפונים חמוצים, כרוב וירקות כבושים, ועוד מגוון חמוצים בשלל טעמים מיוצרים במטבח שלנו מידי יום. אנחנו עובדים עם מעדניות ומסעדות מובילות בכל הארץ ומייצרים עבורם בדיוק את המוצר הדרוש. יש לנו תפריט חמוצים עשיר אך במידה ותזדקקו למוצר ספציפי שלא קיים בו נשמח לפתח אותו בהתאמה אישית לצרכים שלכם. אנחנו מקפידים על בחירה מדויקת של חומרי הגלם ועבודה עם תוצרת חקלאית ישראלית משובחת.

יצרן סלטים בסיטונאות כולל שינוע

תפריט הסלטים שלנו גם הוא עשיר ומגוון וכולל, בין היתר: סלטי חומוס וטחינה, סלטי קינואה וקטניות, ממרחים, סלטי כרוב, סלטי טונה, סלטי ביצים ואם נמשיך לתאר את כל התפריט לא יישאר מקום. אנחנו מייצרים סלטים בסיטונאות לעסקי מזון מובילים כאשר השינוע מתבצע במשאיות קירור מתקדמות ישירות למטבח העסק. כל מה שיישאר לכם הוא לבחור את הסלטים שאתם רוצים ולחכות שהם יגיעו אליכם. גם בתחום הסלטים אנחנו זמינים וקשובים ללקוחותינו ומפתחים עבורם את הטעמים המדויקים עבורם.

כמה טיפים לבחירת ספק סלטים וחמוצים לעסק שלכם

אז נכון שיש המון ספקי סלטים למסעדות אבל ההיצע הגדול גם יוצר בלבול לא קטן. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור בחוכמה: בדקו שהיצרן פועל על פי הנחיות ותקנות משרד הבריאות בכל מה שקשור לאחסון ושינוע מזון. שאלו את היצרן לגבי חומרי הגלם שהוא משתמש בהם וודאו שהם טריים ואיכותיים. שאלו כיצד פועל תהליך הייצור ובחרו בספק שעושה את הדברים כמה שיותר קרוב לתהליך הכנה ביתי ופחות תעשייתי - ההבדל בטעמים הוא שמיים וארץ! בנוסף לכל הטיפים האלו, כדאי לחפש המלצות וחוות דעת של מי שכבר טעם את המוצרים ויודע להעיד על טיבם.