מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספרדי, בלדי, מרוקאי, יווני ועוד... - הכירו את החציל

חציל הוא כנראה הירק הכי רב גוני שיש, שאפשר להכין ממנו הכי מגוון מאכלים גדול במיוחד. בזמן שמהמלפפון למשל אפשר להכין סלט ירקות או מקסימום מלפפון חמוץ, לחציל יש אינספור אפשרויות וטעמים שאפשר להגיע אליהן באמצעותו.

זה יכול להיות סלט בטעמים אסייאתים, ממרח ים תיכוני, עם טחינה או עם מיונז, למלא אותו, לאפות אותו, לטגן אותו ומה לא...? לא סתם הוא אהוב כל-כך במטבח הישראלי וגם אצלנו ב"סלטי גן" הוא נחשב מחומרי הגלם המובילים. בתפריט שלנו תמצאו מגוון סלטי חצילים טריים ואיכותיים שישדרגו את המטבח שלכם ברגע.

סלטי חצילים למעדניות ומסעדות

בשנים האחרונות יותר ויותר מעדניות ומסעדות מעדיפות לרכוש את סלטי החצילים מספק שמכין אותם עבורם. כך הם חוסכים מקום במטבח, כוח אדם , זמן וכסף ומביאים ללקוחותיהם מגוון גדול במיוחד. כל עוד הם בוחרים ביצרן סלטים איכותי ומומלץ, הם גם מצליחים להביא סלטים טריים ואיכותיים שאף אחד לא יחשוב שהם לא הכינו אותם בעצמם. הכנת סלטי חצילים מצריכה זמן וכוח אדם ולא לכל עסק מזון יש את המשאבים לכך. הצטרפו גם אתם לכל המסעדות והמעדניות שבחרו בסלטי החצילים שלנו ונהנים ממוצרים מעולים במגוון גדול של טעמים.

מוצרי חצילים ביתיים בסיטונאות

סלטים ביתיים בסיטונאות? יש באמת דבר כזה? אנחנו יודעים שזה נשמע כמו דבר והיפוכו, אבל זה לגמרי מה שמנחה אותנו במפעל המשפחתי הקטן שלנו - "סלטי גן". אנחנו מכינים את סלטי החצילים שלנו בתהליך ביתי ומקפידים על חומרי הגלם הטובים ביותר : חצילים טריים, תבלינים איכותיים וכל מה שצריך כדי שהסלטים והממרחים שלנו ירגישו כאילו הכינו אותם במטבח ביתי קטן ואותנטי. אז בנוגע לשאלתכם, התשובה היא : בהחלט כן. אפשר להגיע לטעמים ביתיים גם כשמכינים כמות סיטונאית. לא כל אחד יכול לעשות את זה... בחרו בקפידה את ספק הסלטים שלכם.

תפריט סלטי חצילים של "סלטי גן"

תפריט החצילים שלנו גדול במיוחד וגדל ומתחדש כל הזמן. תמצאו אצלנו ממרחי חצילים עם טחינה או מיונז, סלט חצילים בטעמים מרוקאים, חצילים אסייאתיים, חציל ספרדי ועוד. אם לא מצאתם בדיוק את סלט החצילים שאתם צריכים, נשמח לייצר אותו עבורכם בהתאמה אישית. כל הסלטים מיוצרים מחצילים טריים שנבחרו בקפידה על ידנו ומגיעים מחקלאיים ישראלים איכותיים.