מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

עבודה עם ספקי אוכל למסעדות בתחום הסלטים

אם אתם מרגישים צורך לייעל את העבודה במסעדה שלכם, לחסוך בכוח אדם, בזמן עבודה ובכסף, אבל לא רוצים להתפשר על איכות האוכל שאתם מגישים, אנחנו כאן בשבילכם!

"סלטי גן" הוא מטבח בוטיק לייצור סלטים ביתיים (ומוצרי מזון נוספים) ואנחנו עובדים עם מסעדות רבות ברחבי הארץ. הלקוחות הרבים שלנו כבר הבינו שאפשר לרכוש מזון מוכן איכותי וטעים שלא יורד ברמתו מזה שהם מכינים במסעדה שלהם. זה מאפשר כך חיסכון משמעותי בזמן ובעלויות והגשת מבחר גדול יותר ללקוחות. הכנה של סלטים ביתיים טובים ואיכותיים מצריכה ידע, ניסיון, זמן, מקום במטבח, ציוד מקצועי וכוח אדם מיומן. לנו יש אותו! אנחנו מספקים סלטים למסעדות ועסקי מזון אחרים ונשמח לעבוד גם איתכם!

ספקי סלטים למסעדות עם אופציה לייצור סלטים בהתאמה אישית

יצא לכם להתעניין בעבודה עם ספקי סלטים אבל לא מצאתם את הסלטים שאתם מחפשים? בדיוק בגלל זה יצרנו ב"סלטי גן" אופציה של ייצור סלטים בהתאמה אישית. אנחנו מאמינים שלכל לקוח יש את הטעם הייחודי והצרכים שלו ואנחנו כאן כדי למלא אותם. תוכלו לספר לנו איזה סלטים אתם צריכים בתפריט שלכם, איזה טעמים אהובים על הלקוחות שלכם ואיך תרצו להגיש אותם ואנחנו נדאג להכל.

ספקי סלטים שעובדים עם מסעדות ועומדים בנהלי משרד הבריאות

אחד הדברים שמעקבים בעלי מסעדות מלעבוד עם ספקי סלטים חיצוניים הוא החשש מבטיחות המזון, ובצדק. גם אם אתם רוכשים סלטים מוכנים אתםאלו שאחראים על שלומם של הסועדים שלכם ואם אחד הסלטים מקולקל האחריות מוטלת עליכם. כשבוחרים ספק סלטים חייבים לוודא שהוא מקפיד על כל נהלי בטיחות המזון ועל תקני משרד הבריאות. כשאתם רוכשים "סלטי גן" אתם יכולים להיות רגועים שהסלטים מיוצרים תחת פיקוח מחמיר, מאוחסנים על פי הנהלים ומובלים אליכם במשאיות קירור ששומרות על טריות המוצרים לאורך כל הדרך.

ספק סלטים ביתיים מומלץ למסעדות בשר

מסעדות בשר זקוקות לסלטים וכמה שיותר מהם ! הרי הלקוחות שלכם מגיעים כדי "לפתוח שולחן" והם מצפים למבחר עשיר וגדול. אנחנו מזמינים אתכם להציץ בתפריט הסלטים שלנו ולגלות שם עולם של שפע, טריות, צבעים וטעמים. הסלטים שלנו כוללים את חומרי הגלם הטובים ביותר ומיוצרים על פי מתכונים שהולכים איתנו שנים ואהובים על הלקוחות שלנו. הסלטים יגיעו ישירות אליכם למסעדה מוכנים להגשה ולאכילה. אתם תיהנו מתפריט סלטים עצום שתוכלו להגיש אצלכם במסעדה ותוכלו לחסוך זמן וכסף רבים.