מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

על תהליך ייצור סלטים יעיל ואיכותי עבור מסעדות

המרכיב הכי ישראלי בכל ארוחה הוא... סלט. סלטים משתלבים באופן מושלם בתפריט הים תיכוני שאופייני בישראל, וגם בסגנונות בישול נוספים שהגיעו לכאן מארבע כנפות תבל.

בכל מסעדה תמצאו אותם מפארים את השולחן, עד כדי כך שנראה כי הפכו למנה עיקרית בפני עצמה. תארו לכם שתשבו במסעדה, והשולחן יהיה ריק מסלטים. מהר מאוד תקבעו כי המסעדה הזו באיכות "לא משהו" ולא משקיעה מספיק בלקוח שלה. ובאמת, כבעלי מסעדה ודאי תסכימו שסלטים הם מרכיב שחשוב עד מאוד להשקיע בו, אך הם דורשים זמן רב והרבה התארגנות במטבח התעשייתי. בסלטי הגן מסבירים לכם את כל מה שחשוב על תהליך ייצור סלטים יעיל ואיכותי עבור המסעדה שלכם.

סלטים מצוינים עושים רק מחומרי מגלם משובחים

הסוד הבסיסי של כל מזון טעים הוא שימוש בחומרי גלם איכותיים. כשמתקמצנים ורוכשים סחורה מסוג ב' הדבר ניכר באופן ישיר בטעמו של המזון. אנחנו בסלטי גן עשינו מהסלט קריירה ומבינים כי כשמדובר בסלטים מוכרחים להשקיע יותר, ולהשתמש בירקות, ברטבים ובתבלינים הכי טריים שיכולים להיות ואז ההבדל בטעם הוא בלתי ניתן להשוואה. אנחנו משתמשים בתוצרת שנקטפה והובאה ישירות אל המטבחים שלנו, כך שהסלטים יוצאים מן המטבח באיכות משובחת ובטעם נדיר!

תהליכי עבודה ביתיים וללא קיצורי דרך, גם בסלטים למסעדות

בסלטי גן אנחנו מאמינים בעבודה אמיתית, ללא קיצורי דרך. למרות שישנה נטייה לנקוט בתהליכי עבודה מקוצרים בכל הנוגע למטבח התעשייתי- אצלנו לא תראו שום חיפופים. העבודה מתנהלת בדיוק כמו במטבח הביתי. שטיפה יסודית של ירקות, טיגון עד הסוף ללא קיצורי דרך, בישול איטי וסבלני, ויחס אישי לכל סלט, עד לתוצאה שנראית וגם טועמת כאילו נעשתה במטבח ביתי.

אחסון סלטים למסעדות בצורה המתאימה לכל סלט

כל העבודה וההשקעה בהכנת הסלטים אינה שווה מאומה אם תנאי האחסון עד להפצה למסעדות אינם מתבצעים כיאות. בסלטי גן ישנם מקררים ייעודיים שמכוונים לטמפרטורה האופטימלית עבור שמירה על חיי המדף של הסלטים. אם גם אתם רוצים להצטרף למאות המסעדות והמעדניות שכבר הבינו שהכי משתלם כיום להזמין מבחוץ את הסלטים - מוזמנים לפנות אלינו לסלטי גן - מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים. אנחנו כבר נדאג שתהיו מרוצים!