מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

רוטב שקשוקה מוכן במסעדה - כן או לא

אנחנו מכירים היטב את הדילמה שאתם נמצאים בה. מצד אחד אתם רוצים לייעל את העבודה במטבח של העסק שלכם, לחסוך זמן וכוח אדם ולהגדיל כך את מחזור הרווחים. מצד שני, אתם ממש לא רוצים שזה יבוא על חשבון איכות המזון שאתם מגישים ושביעות הרצון של הלקוחות שלכם.

הדילמה הזו משותפת לכל-כך הרבה בעלי עסקים בתחום המזון ואנחנו מכירים אותה מקרוב. בתקופה האחרונה יותר ויותר מסעדות רוכשות מאיתנו את רוטב השקשוקה המוכן שאנחנו מייצרים ב"סלטי גן" ומבינות שהדילמה הזו לא באמת קיימת. אפשר גם לייעל את העבודה וגם לא להתפשר על איכות המוצרים ולו לרגע אחד! כל הפרטים כאן

רוטב שקשוקה איכותי למסעדות ומטבחים מוסדיים

אם החלטתם "ללכת על זה" ולהשתמש ברוטב שקשוקה מוכן במטבח של העסק שלכם, אתם חייבים להקפיד שהוא יהיה איכותי וברמה הגבוהה ביותר. אחרת גם החיסכון הגדול ביותר וההתייעלות העצומה שלכם לא יהיו שווים את זה.. ב"סלטי גן" אנחנו מייצרים ללקוחותינו רוטב שקשוקה "לפי הספר". כזה שמבשלים בסבלנות ועל אש קטנה. כזה שמכינים אותו מעגבניות איכותיות ואדומות, שפע של שום ועשבי תיבול טריים. אנחנו מציעים אופציה של ייצור רטבים בהתאמה אישית כך שתוכלו לבחור אם לרכוש רוטב חריף מאוד, פיקנטי או לא חריף בכלל , בהתאם להעדפת הלקוחות שלכם.  

שימוש ברוטב שקשוקה מוכן - חיסכון עצום בכסף וזמן

אם הכנתם עד עכשיו רוטב שקשוקה בעצמכם, אתם בטח יודעים שמדובר במשימה לא פשוטה במיוחד. היא מצריכה זמן בישול ארוך, כלים רבים וגם מקום ראוי במטבח לסיר גדול של רוטב. כשאתם רוכשים רוטב שקשוקה מוכן אתם חוסכים את הזמן , את המקום במטבח ואת כוח האדם שהקצתם למשימה, ולמעשה מקבלים את הרוטב מוכן להגשה ולאכילה. כל מה שצריך הוא להוסיף ביצים... כל-כך קל , נוח ויעיל.  

בחירת ספק רטבי שקשוקה מוכנים - כך תבחרו חכם

בגלל הביקוש הרב ובגלל שרבים מבעלי המסעדות הבינו את היתרון העצום של שימוש ברטבים מוכנים, יש היום לא מעט ספקים שישמחו לשווק לכם. שימו לב שלא כל הספקים מציעים רטבים באיכות גבוהה ועליכם מוטלת האחריות לבחור בחוכמה. וודאו שאתם אוהבים את המוצר שאתם קונים, שהוא לטעמכם ועומד בסטנדרטים שלכם. כמו כן וודאו שאותו ספק/יצרן מקפיד על תקנות משרד הבריאות בכל מה שקשור לבטיחות המזון וכמובן שהמחירים שלו באמת מבטיחים לכם חיסכון בעלויות.