מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

רטבים במנה אישית - האפשרויות למסעדות

אם במסעדה שלכם מוגשים כריכים, סלטים, מאפים, או כל דבר אחר שמצריך רוטב, אתם בטח מבינים כמה זה מסובך להכין את הרטבים בעצמכם.

זה מצריך המון זמן, ציוד ייחודי, מתכונים טובים, מקומות אחסון ובישול וכוח אדם מיומן. זה לא משנה אם מדובר עלרוטב אלף האיים או רוטב שום לפיצה - אתם חייבים לדאוג שתמיד הוא יהיה זמין ללקוחות שלכם כי לאכול סלט בלי רוטב זו לא אופציה. יש לכם זמן ואפשרות להכין רטבים בעצמכם וגם לחלק ולארוז במנות אישיות? אם התשובה שלכם היא לא, הגעתם למקום הנכון. ב"סלטי גן" מספקים רטבים במנות אישיות למסעדות ובתי קפה ברחבי הארץ וגם אתם יכולים להצטרף למאגר הלקוחות שהבין איך להתייעל מבלי להתפשר על האיכות.

יצרן רטבים איכותיים למסעדות

יש המון יצרני רטבים שמשווקים רטבים ארוזים במנות אישיות , אבל לצערנו לא כולם מקפידים על איכות. כשאתם בוחרים להעביר את המשימה החשובה של הכנת רטבים למישהו אחר אתם חייבים לוודא שהוא מקפיד על איכות וטריות בדיוק כמו שאתם מקפידים. הרטבים של "סלטי גן" הם רטבים איכותיים, מיוצרים מחומרי הגלם הטובים ביותר, מיוצרים בתהליך ביתי מלא סבלנות ונשמרים בטריות מקסימלית. כשהם יגיעו למסעדה שלכם הם יהיו מוכנים לאכילה, ארוזים באריזות שתבחרו , טריים ואיכותיים.

שיווק רטבים למסעדות ארוזים במנות אישיות עם מיתוג

נוכל להכין ולשווק את הרטבים שתבחרו באריזות סיטונאיות או אישיות לבחירתכם. הבחירה באריזות אישיות ממותגות (במיתוג שתבחרו) תחסוך לכם זמן רב במיוחד ותאפשר לכם להגיש את הרטבים בקלות ומבלי לבזבז זמן על אריזה. תוכלו לצרף אותם למנות שאתם מגישים וליצור ללקוחות שלכם חוויה מפנקת וטעימה עם מנות איכותיים ורטבים איכותיים לא פחות.

יצור רטבים למסעדות בהתאמה אישית ועם פרייבט לייבל

רוצים שנמתג את האריזות של הרטבים עם המיתוג שלכם? זו ממש לא בעיה! האמת היא שאנחנו עושים את זה כמעט לכל לקוחותינו והתוצאה הסופית היא מרשימה. אתם תקבלו ישירות אליכם למסעדה אריזות רטבים אישיים ממותגות בלוגו שלכם. לא מצאתם בתפריט הרטבים שלנו את הרוטב המדויק לכם? נוכל לפתח ולייצר אותו עבורכם בהתאמה אישית.