מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

רטבים וסלטים שיתאימו במיוחד למסעדות בשר

"סלטי גן" מייצרים ומשווקים מגוון רחב של רטבים וסלטים שמתאימים בדיוק למסעדות בשרים. אנחנו מקפידים על שימוש בחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר ומייצרים לפי שיטות הכנה ביתיות ומסורתיות. הבשרים שלכם צריכים את זה.

בבשר אתם מבינים מעולה. יודעים בדיוק איזה נתחים מתאימים לאיזה סוג של צלייה, איך להשיג את ספקי הבשר הטובים ביותר, איך לצלות אותם בצורה מדויקת וכמובן לדאוג שללקוחות שלכם תהיה חוויה מושלמת. מסעדות בשרים הן מסעדות אהובות במיוחד ולמרות שהבשר הוא החלק המרכזי והחשוב ביותר, הוא לא היחיד. כדי ליצור חווית שלמה צריך לדאוג עבור סלטים ורטבים שישלימו את התמונה לכדי שלמות. כמו שאתם דואגים לספקי הבשר הטובים ביותר ולא מתפשרים כך אתם צריכים גם לדאוג לספק סלטים ורטבים מקצועי ואמין שהמוצרים שלו "ירימו" את הבשרים ולא יהוו תפאורת רקע אפורה ולא איכותית. אנחנו כאן בדיוק בשביל זה!

רוטב צ'ימיצ'ורי, סחוג, רטבים חריפים בשיווק למסעדות

גם מנת הבשר הטובה ביותר צריכה משהו לידה, איזה רוטב חריף ועוקצני, איזה מתבל פרשי שירים אותה וישבח אותה, איזה רוטב צ'ילי מדויק... אלו בדיוק הרטבים שאנחנו מייצרים אצלנו ב"סלטי גן" ומשווקים למגוון מסעדות בשרים ברחבי הארץ. תמצאו אצלנו רוטב צ'ימיצ'ורי איכותי, סחוג ירוק או אדום מפלפלים טריים או יבשים איכותיים ביותר, רוטב צ'ילי בהכנה ביתית ומתבלים נוספים שמחמיאים לבשר, מלווים אותו ולא גונבים לו את ההצגה.

סלטי חצילים במגוון צורות וטעמים

החציל הוא אחד מהכוכבים הראשיים במטבח הישראלי והוא בין הירקות האהובים ביותר בארץ. היופי שלו הוא שהוא כל-כך ורסטילי כך שאפשר להתאים אותו לכל ארוחה או מנה: חלבי, בשרי, ארוחת בוקר או ערב, צהרים, מסעדת מזון מהיר או מסעדת שף. במסעדות בשר סלטי חצילים הם אורחים רצויים ביותר ובתפריט שלנו תמצאו מגוון עצום של סלטי חצילים בכל הצורות, הצבעים, המרקמים והטעמים: סלטי חצילים חריפים, קוביות חצילים מטוגנים, סלט חצילים מזרחי, מרוקאי, אסיאתי ועוד כל-כך הרבה טעמים שנשמח להביא למטבח הצבעוני והשמח שלכם.

ספק סלטים קטניות איכותיים

סלטי קטניות, הלא הם סלטי קינואה, בורגול, חומוס טחינה וכו' הם סלטים נחוצים מאוד במסעדות בשרים. נכון שהם יותר "כבדים" ואולי בגלל זה פחות מתאימים לכאורה למסעדות בשרים, אבל דווקא אנחנו מזהים שהם מאוד מבוקשים שם אז כנראה שזה עובד. מזמינים אתכם לטעום סלטי קטניות עשירים, טריים ואיכותיים שמיוצרים במטבח הבוטיק שלנו!