מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

רטבים למסעדות שלא מבוססים על חרדל, קטשופ או מיונז

כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים רטבים למסעדות, מעדניות ועסקי מזון ברחבי הארץ תוך הקפדה יתרה על חומרי גלם טריים ואיכותיים. הנה שלושה רטבים פחות סטנדרטיים שלנו שאתם חייבים להכיר.

זה לא שאנחנו לא אוהבים חרדל, מיונז או קטשופ כמו שאנחנו מאמינים שאפשר לייצר רטבים מעולים גם בלעדיהם. זה לא שאנחנו לא משתמשים בהם (להפך! תמצאו לא מעט סלטים ורטבים מבוססי מיונז אצלנו), אבל אנחנו בהחלט מאמינים שעם הבנה והכרות עם מגוון רחב של חומרי גלם ותהליכים אפשר ליצור רטבים מעולים גם מבלי להשתמש במרכיבים מעובדים.

רוטב ויניגרט בסיטונאות

תראו לנו בית קפה או מסעדה שאין בהם רוטב ויניגרט! כנראה שאין כאלה ורבים מהם משתמשים ברוטב הויניגרט שלנו. הרוטב שלנו פותח לאחר ניסיונות רבים במטרה להגיע לטעם המושלם ולמירקם המדויק. זה רוטב משובח שמתאים לסלטים וכריכים וכמו כל שאר המוצרים שלנו אנחנו מכניסים אליו אך ורק מרכיבים איכותיים שנבחרו בקפידה. בואו לטעום אותו ולראות איך אפשר לתבל סלט מושלם בלי שימוש במיונז וקטשופ!

רטבי עגבניות מוכנים למטבחים עסקיים

רטבי העגבניות שלנו הולכים לעשות לכם חיים קלים במטבח! תקבלו אותם ארוזים ומוכנים לשימוש וכל מה שיישאר לכם הוא להכין מהם מטעמים: פיצות, פסטות, טוסטים, שקשוקות וכל העולה על רוחכם. הם מבושלים במטבח הבוטיק שלנו מעגבניות טריות ותבלינים איכותיים ללא שימוש בקטשופ. הם יגיעו אליכם במשאיות קירור מתקדמות שישמרו על הטריות שלהם כל הדרך על לצלחת של הלקוחות שלכם.

רטבי פסטו וצ'ימיצ'ורי מוכנים למסעדות ובתי קפה

הרטבים הירוקים שלנו הולכים לשמש אתכם לכל-כך הרבה דברים והלקוחות שלכם הולכים להתמכר. תמצאו אצלנו רטבי פסטו, צ'ימיצ'ורי, סלסה והפתעות נוספות שתתקשו להבין איך הסתדרתם בלעדיהן עד עכשיו. לא מאמינים? שאלו את כל הלקוחות שלנו שהרטבים האלו הם חלק בלתי נפרד מההזמנות הקבועות שלהם. גם במקרה הזה אין שימוש בקטשופ, מיונז וחרדל אלא רק שמרכיבים טריים ואיכותיים ביותר.