מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

שיווק סיטונאי של רטבים למנות אסייאתיות

אנחנו לא יודעים בדיוק מתי זה קרה אבל כשזה קרה זה קרה בענק! מאז שנכנס המטבח האסייאתי לחיינו, התאהבנו בו בשנייה ואפשר להגיד שהסועד הישראלי מאוד אוהב, אם לא מכור, למטבח הצבעוני והמיוחד הזה.

זה נוגע לכל שכבות הגיל ולכל איזורי הארץ ואם גם אתם מפעילים מטבח מסוג זה אתם וודאי יודעים על מה אנחנו מדברים. המטבח הקיצבי והמהיר הזה תפור כמו כפפה ליד לסועד הישראלי ולנו יש דרך לעזור לכם לייעל את העבודה במטבח ולשפר את הטעמים שלכם, שאנחנו בטוחים שכבר עכשיו הם מעולים. אנחנו ב"סלטי גן" מייצרים ומשווקים מגוון סוגי רטבים, כולל כאלו שמתאימים במיוחד למנות אסייאתיות. אנחנו מייצרים בסיטונאות ומשווקים את הרטבים ישירות אליכם כך שכל מה שתצטרכו הוא לפתוח את הקופסאות ולהתחיל לתבל.

ייצור רטבים מוכנים למוקפצים אסייאתיים

אמנם מוקפץ טוב הוא מוקפץ שמכינים במקום ומגישים מיד לאחר מכן, אבל את הרטבים שלו אפשר (ואפילו רצוי) להכין לפני כן. כך הטעמים מתמזגים טוב יותר ונספגים במנות בצורה מוצלחת במיוחד. הכנה של רטבים טובים ואיכותיים מצריכה זמן, סבלנות , מקום ראוי להכנה במטבח וכמובן כוח אדם מקצועי ומיומן. לנו יש אלו! נשמח לייצר עבורכם רטבים אסייאתיים בהתאמה אישית לצרכים שלכם ולשווק אותם באיכות ישירות אליכם. אתם תדאגו לירקות טריים, למתכונים טובים ולחומרי גלם מעולים ואנחנו נדאג להשלים את התמונה עם רטבים מעולים.

שיווק רטבים למנות מהמזרח הרחוק - בהתאמה אישית

בתפריט המוצרים שלנו תמצאו מגוון רחב של סלטים (כולל סלטים בתיבול אסייאתי!) וכן מגוון רחב של רטבים, ביניהם רטבים שמתאימים במיוחד למנות אסייאתיות: מוקפצים למיניהם , סלטים אסייאתים ואפילו סושי. לא מצאתם את הרוטב המדויק לכם? אנחנו נדאג לייצר אותו עבורכם בהתאמה אישית ומדויקת לצרכים שלכם. אנחנו עושים את זה כבר עשרות שנים ודואגים לייצר ולשווק ללקוחות שלנו בדיוק את מה שהם מחפשים. רק ככה אפשר להתייעל מבלי לוותר לרגע אחד על האיכות.

יצרן רטבים אסייאתיים שעובד עם מסעדות

מסעדות מכל הסוגים (כולל מבחר מסעדות אסייאתיות מעולות), בתי קפה , מעדניות, חדרי אוכל מוסדיים ועסקי מזון נוספים נמנים על מאגר הלקוחות הוותיק והמסור שלנו. אנחנו מכירים היטב את העבודה מול מסעדות, מצליחים לייצר מוצרים בסיטונאות ולהקפיד על זמני אספקה מהירים. אנחנו משנעים את כל המוצרים במשאיות קירור לשמירה על טריות מקסימלית ועל בטיחות המזון ומתאימים לכל מסעדה את המוצרים המדויקים לה לבקשה. עבודה מול מסעדות זו המומחיות שלנו ונשמח להגיע גם אליכם.