מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

שיווק סלטים מוכנים למעדניות ולמסעדות

מרגישים שהמקררים במעדניות שלכם זקוקים לתגבורת במוצרים חדשים, טריים ואיכותיים? חושבים להעשיר את תפריט המסעדה שלכם אבל אין לכם את הזמן וכוח האדם לכך? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן.

כבר מעל ל-30 שנה ש"סלטי גן" מייצרים ומשווקים סלטים למעדניות ומסעדות ברחבי הארץ ונשמח לעמוד גם לצידכם. מדובר במפעל בוטיק לייצור סלטים (ומוצרי מזון נוספים) ברמה הגבוהה ביותר. אנחנו משווקים למעדניות בוטיק, מסעדות גורמה, חברות קייטרינג ועסקי מזון נוספים שכבר הבינו שאפשר לרכוש סלטים מוכנים מבלי להתפשר על האיכות.

ספק סלטי חצילים למעדניות ומסעדות

סלטי חצילים הם המומחיות שלנו! בתפריט שלנו תמצאו עשרות סוגי חצילים שפיתחנו לאורך השנים והפכו לאהובים במיוחד על הלקוחות שלנו. את כל החצילים אנחנו בוחרים בקפידה מתוצרת חקלאית מקומית ואיכותית ומקפידים על תהליך הכנה מסורתי וביתי. יש לנו סלטים במגוון מירקמים וטעמים ואם לא תמצאו את מה שאתם צריכים נשמח לייצר אותו במיוחד עבורכם. תמצאו אצלנו סלטי חצילים מטוגנים, סלטי חצילים קלויים, סלטי חצילים בטעמים אסייאתיים, מזרחים והיד עוד נטויה.

יצרן סלטים איכותיים עם אופציה לפרייבט לייבל

בין מגוון לקוחותינו תמצאו מעדניות בוטיק מוכרות ואהובות ברחבי הארץ שמוכרות את הסלטים שלנו כבר שנים רבות תחת המותג הפרטי שלהן. אנחנו נקצוץ, נבשל, נתבל , נערבב ונארוז באריזות שתבחרו עם המדבקה שלכם. את הסלטים תקבלו ישירות אליכם לעסק ותוכלו למכור אותם מיד. ניתן להזמין את כל הסלטים שלנו באריזות גדולות ולא ממותגות או לחילופין באריזות קטנות עם פרייבט לייבל שמוכנות למכירה.

שיווק סלטים טריים ומבושלים בסיטונאות למסעדות

הכנה של סלטים טובים במסעדות מצריכה מקום במטבח, ציוד ייעודי, כוח אדם מימן והרבה זמן. אין קיצורי דרך בהכנה של סלטים טובים ואם אין לכם את המשאבים, כדאי שנכיר מקרוב. אנחנו מייצרים סלטים טריים בכמויות גדולות למסעדות ולבעלי עסקים בתחום המזון שהבינו שאפשר לחסוך בכסף ובזמן ועדיין להגיש סלטים מעולים בעסק שלהם. תפריט הסלטים שלנו עשיר ומגוון וכולל, בין היתר: סלטים טריים, סלטים מבושלים, סלטי קטניות, ממרחים, רטבים ועוד הרבה דברים טובים אחרים.