מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקי חמוצים למסעדות - יש לנו הכל

"סלטי גן" מספקים חמוצים בסיטונאות (ועוד המון סלטים ומוצרים אחרים) לעסקי מזון ברחבי הארץ שהבינו כבר שאפשר להתייעל מבלי לוותר על האיכות.

יש לכם זמן להכין חמוצים? חמוצים טובים צריכים זמן, אבל לא רק. הם צריכים את הירקות הטובים ביותר, את חומרי התיבול הכי מעולים שיש, כלים מתאימים וטיפול נכון בירקות על ידי אנשים מיומנים ובעלי ידע וניסיון. יש לכם את כל אלו? לנו יש! ונשמח לספק עבור העסק שלכם חמוצים מעולים, פריכים ואיכותיים שתקבלו מוכנים לאכילה ולהגשה.

ספק חמוצים ביתיים בסיטונאות לעסקי מזון

למרות שאנחנו מוציאים מידי כמויות סיטונאיות של חמוצים ללקוחות שלנו, אנחנו מקפידים שכל אחד ואחד מהם יהיה איכותי ובטעם ביתי. החמוצים שלנו מיוצרים על פי שיטות החמצה וכבישה ביתיות , מה שנותן לה פריכות מקסימלית וטעם נהדר. כל החמוצים מיוצרים במטבח הבוטיק שלנו על ידי צוות טבחים מיומן ובקיא בשיטות ההחמצה. האחסון והשינוע מתבצעים תחת הקפדה יתרה על תקני בטיחות המזון של משרד הבריאות.

לא רק מלפפונים! מגוון ירקות כבושים מחכים לכם בתפריט שלנו

מלפפונים חמוצים זה ה-OBVIOUS, אבל חשוב לנו שתדעו שתפריט החמוצים שלנו כולל עוד מגוון רחב של ירקות: לימון כבוש, פלפלים מוחמצים, חמוצים בטעמים אסייתיים, מלפפונים בגדלים ובחיתוכים שונים ועוד. יש אצלנו אופציה לייצור סלטים ומוצרים בהתאמה אישית כך שתוכלו לבחור בדיוק את החמוצים הדרושים לעסק שלכם ואנחנו נספק אותם בטריות ובאיכות המקסימליות.

ספק חמוצים מומלץ למטבחים עסקיים ומוסדיים - כך תבחרו!

יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם כשמחפשים ספק חמוצים לעסק. ראשית, לוודא שהוא פועל על פי נהלי משרד הבריאות בכל מה שקשור לבטיחות המזון. אמנם אתם קונים את המוצרים מוכנים, אבל ברגע שאתם מגישים אותם ללקוחות שלכם אתם לאו שאחראים לכך. שנית, וודאו שהטריות והאיכות הן בהתאם לסטנדרטים שלכם. עם חמוצים אפשר "ליפול" בקלות ולקבל מוצר סמרטוטי שאינו פריך ואינו טעים. כמובן שבנוסף לכך חשוב לבדוק שהספק יעמוד בכמות הדרושה שלכם, שהוא מספק את המוצרים בזמן ושזה מישהו שאפשר לצעוד איתו לאורך זמן שכן לא רכישה חד פעמית.