מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

הדברים שאתה מרוויח כשאתה עובד עם מרקים מוכנים

להיות בעלים של עסק מזון בימינו זה מאתגר ומורכב יותר מבעבר, אבל בכל מה שנוגע למרקים מוכנים פשוט הרבה יותר

מצד אחד התחרות היא רבה יותר, הבירוקרטיות מסובכות הרבה יותר ולנהל עסק מזון מצליח זו משימה מורכבת במיוחד. מצד שני, יש גם המון דרכי ייעול חדשות שלא היו קיימות בעבר. הזמנת מרקים מוכנים למשל היא דרך נהדרת שמאפשרת לכם להרחיב את התפריט שלכם ולהציע ללקוחות שלכם יותר, אבל לא לבזבז על כך כוח אדם נוסף ומקום בתשתית המטבח שלכם. המרקים המוכנים שלנו אהובים במיוחד על הלקוחות שלנו שרואים בהם מוצר איכותי, טרי וטעים שמגיע אליהם ישירות עד לעסק. כל מה שצריך הוא לחמם, להגיש ולחכות למחמאות מהטועמים.

צמצום משמעותי בכוח אדם

כל מנה חדשה שנכנסת לפריט שלכם מצריכה הוספה של כוח אדם או הוספה בשעות העבודה של כוח האדם הקיים שלכם. איך שלא תסובבו את זה המנות לא יכינו את עצמם ותהיו חייבים להקצות לכך זמן ואנשים. כשאתם משתמשים במרקים מוכנים שמגיעים ישירות אליכם לעסק, אתם יכולים להוסיף מנות לתפריט מבלי להוסיף כוח אדם. זה מאפשר לכם להרוויח התייעלות משמעותית בעבודה היום יומית וגם להרוויח מנות חדשות ואהובות.

חיסכון במקום במטבח של העסק

בדיוק כמו שמנה חדשה מצריכה כוח אדם נוסף, היא גם מצריכה מקום נוסף במטבח. אנחנו לא יודעים עד כמה המטבח בעסק שלכם גדול, אבל די בטוחים שאתם מנצלים אותו בחוכמה ואין לכם מקום מיותר. הכנה של מרק דורשת לא מעט מקום: מקום לקצוץ את היקום, סירי בישול ענקיים, כיריים חזקות, בלנדר לטחינה במידת הצורך וכמובן מקררים מספיק גדולים לאחסון. מדובר בהרבה מקום במטבח שלכם והזמנת מרקים מוכנים תאפשר לכם לחסוך אותו. כך תוכלו להרוויח מרקים בתפריט שלכם מבלי לוותר על מקום יקר במטבח שלכם.

יצירת תפריט מגוון ועשיר לעסק שלכם

טבחים במסעדות ועסקים בתחום המזון חולמים בגדול וברוב המקרים הם שואפים לתפריט עשיר, מגוון ורחב ככל הניתן. תפריט כזה שכל סועד ימצא בו משהו שהוא אוהב ויתחבר למנות רבות. אלא שכל מנה בתפריט (גם הפשוטה ביותר) מצריכה הרבה כוח אדם, זמן, וכסף, מה שמביא לא פעם לתפריט מצומצם מהרצוי. מרקים למסעדות המוכנים מראש על ידי "סלטי גן" יאפשר לכם ליהנות מתפריט עשיר ומגוון שכולל קטגורית מרקים איכותיים וטעימים מבלי שתצטרכו לעבוד על כך קשה מידי. אנחנו נדאג להכין את המרקים האהובים שלנו (מחומרי הגלם הטובים ביותר), ולהביא אותם אליכם ברמה הגבוהה ביותר.