מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

חומוס מסעדות בהתאמה אישית למסעדות

כדי לייצר חומוס טוב שתוכלו להגיש בגאווה ללקוחות שלכם צריך חומרי גלם מעולים, צריך כוח אדם מקצועי, ציוד בישול מתקדם, מקום ראוי במטבח והרבה הרבה זמן וסבלנות. יש לכם את כל אלו? לנו יש!

נשמח לספק לכם חומוס מסעדות איכותי וטרי שמותאם בדיוק לצרכים שלכם ולטעם הלקוחות שלכם. הגיע הזמן שלכם לחסוך בכסף וזמן (מבלי לוותר על האיכות כמובן!) ולטעום את החומוס של "סלטי גן". כבר מעל ל-30 שנים שאנחנו מייצרים חומוס ביתי משובח למטבחים עסקיים ברחבי הארץ ונשמח להגיע גם אליכם.

יצרן חומוס בהתאמה אישית לפי מתכון למסעדות

יש לכם מתכון סודי ומעולה של שלכם אבל אין לכם זמן או מקום לייצר חומוס? נשמח לעזור! ייצור חומוס בהתאמה אישית זו המומחיות שלנו! כמובן שיש לנו את המתכונים המוכרים והאהובים שלנו אבל בהחלט נוכל לייצר לפי המתכון שלכם. המטבח שלנו מאובזר בציוד חדיש ומתקדם שמאפשר לנו לייצר לכל לקוח בדיוק את החומוס הדרוש לו בהתאמה אישית.

שיווק חומוס טרי ואיכותי שעומד בתקני משרד הבריאות

כשזה נוגע לחומוס אין מקום לטעויות וחייבים לעבוד לפי התקנים והנהלים של משרד הבריאות ואפילו לפי סטנדרטים חמורים מהם. בטיחות המזון היא ערך עליון אצלנו ב"סלטי גן" ואנחנו מקפידים על היגיינה, טריות ואיכות חומרי הגלם. את החומוס המוכן אנחנו משנעים ישירות למקררים שלכם במשאיות קירור מתאימות. כשתאם רוכשים סלטי חומוס של "סלטי גן" אתם יכולים להיות רגועים ובטוחים שאתם מגיעים ללקוחות שלכם את הטוב ביותר.

מגוון סוגי סלטי חומוס בסיטונאות לפי הטעם והצרכים שלכם!

עם הרבה טחינה או קצת ? עם גרגירים או חלק? עם תיבול משמעותי או דווקא עדין? לא משנה איזה חומוס אתם צריכים למסעדה שלכם - תמצאו אותו אצלנו. אנחנו מומחים בייצור סלטים בהתאמה אישית למטבחים של מסעדות ונשמח לעמוד גם לרשותכם. נשמח להיפגש כדי שתספרו לנו בדיוק איזה חומוס אתם מחפשים ואנחנו נגיע בדיוק לטעם ולמירקם שאתם צריכים. אנחנו מייצרים מידי יום חומוס טרי ואיכותי לפי בקשתם של מגוון לקוחות עסקיים: מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, חברות קייטרינג, גני אירועים ועוד.