מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

טחינה VS מיונז - מי מנצח בטעם הישראלי?

מה ישראלי בעינינו? הוויכוח בין טחינה למיונז! יש את אלו שמוכנים להישבע שטחינה תמיד תהיה טעימה יותר ובריאה יותר ממיונז ויש את אלו שלעד יעדיפו את החציל שלהם טובע במיונז קרמי משגע.

באיזה צד אתם? האמת היא שזה לא ממש משנה כי אצלנו תמצאו גם סלטים בטחינה וגם סלטים במיונז. הטעם הישראלי עדיין לא הוכרע סופית, וכנראה שזה לא יקרה לעולם, ובינתיים אנחנו נמשיך לייצר באהבה סלטים בטחינה וסלטים במיונז תוך הקפדה על בחירת חומרי הגלם הטובים ביותר, טריות, איכות וטעם מופלא. ההמלצה שלנו לעסקים בתחום המזון היא לדאוג שיהיו אצלם גם סלטים בטחינה וגם במיונז כי הטעם הישראלי הוא כל-כך מגוון ואתם לא תרצו לפספס אף לקוח. נשמח לספק לכם סלטים טריים ואיכותיים!

יצרן סלטי טחינה איכותיים בסיטונאות

סלטים שמבוססים על טחינה מהווים חלק גדול ומשמעותי בתפריט שלנו מהסיבה הפשוטה שהם מאוד אהובים על הלקוחות הישראלים. כמו בשאר המוצרים שלנו, גם כאן אנחנו מקפידים על שימוש בטחינה גולמית איכותית ברמה הגבוהה יותר שכן בלי זה זה פשוט לא יעבוד. אין מקום לחסוך בטחינה שהיא הבסיס של הטעם! אנחנו מייצרים מגוון רחב במיוחד של סלטים וממרחים מטחינה לפי ההעדפות והבחירות של הלקוחות שלנו. כל הסלטים יגיעו ישירות למטבח שלכם במשאיות קירור מתקדמות כשהם מוכנים לאכילה.

שיווק סלטים במיונז - כמה דברים שחשוב לדעת!

העניין עם סלטים מבוססי מיונז הוא שכמה שהם טעימים, יש להם רגישות גבוהה במיוחד בכל מה שקשור לבטיחות המזון. מיונז לא טרי עלול להוביל לבעיות בריאות חמורות ולנזקים כבדים ללקוחות שלכם ! שימו לב כשאתם רוכשים מוצרים וסלטים על מיונז שהאחריות מוטלת עליכם וחשוב לעבוד עם יצרן מורשה שעומד בתקני משרד הבריאות המחמירים ביותר.

תפריט סלטי מיונז וטחינה עשיר , טרי ואיכותי!

הלקוחות הישראלים אוהבים סלטים שמבוססים על טחינה ועל מיונז והאמת היא שאין ממש תחרות כי שניהם אהובים באותה מידה. אנחנו ב"סלטי גן" קשובים לצרכים של הלקוחות שלכם שהם גם הלקוחות שלנו ולכן אנחנו מציעים תפריט עשיר במיוחד שכולל, בין היתר: סלטי חצילים בטחינה, סלטי חצילים במיונז, סלטי ביצים עם מיונז, סלטי טונה במיונז ועוד מבחר רב. אנחנו משתמשים אך ורק בחומרי גלם איכותיים וטריים שיבטיחו את בריאות הלקוחות שלכם.