מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

יצרני סלטים - 3 סיבות לעבוד דווקא עם מפעל בוטיק

מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים הוא הדרך הטובה ביותר עבורכם לחסוך זמן וכסף מבלי להתפשר על איכות המזון שאתם מגישים ללקוחות שלכם!

מחפשים דרך לייעל ולחסוך בעסק וחושבים על רכישה של סלטים מוכנים? עומדות בפניכם המון אפשרויות: מפעל סלטים גדול, חברה מסחרית שמייצרת מזון, בשלנים ביתיים שמוכרים בסיטונאות וכמובן גם האופציה של מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים כמו "סלטי גן". נכון שאנחנו לא ממש אובייקטיביים אבל האופציה האחרונה היא הטובה ביותר עבורכם וכדי שלא נזרוק סתם מילים לאוויר הנה שלוש סיבות שיוכיחו את הטענה שלנו.

תפריט סלטים עשיר כולל אופציה לייצור ופיתוח סלטים ומוצרים בהתאמה אישית

בניגוד למפעלי ענק או לחברות מסחריות גדולות, כשאתם בוחרים במפעל בוטיקי תהיה לכם אפשרות לייצר בדיוק את הסלט או את המוצר שאתם צריכים, כמובן לצד תפריט קיים ומגוון. ב"סלטי גן" אנחנו מפתחים ללקוחות שלנו סלטים בהתאמה אישית כדי שיוכלו להגיד ללקוחות שלהם בדיוק את מה שהם רוצים בלי להתפשר. כך למשל ניתן לייצר סלטי טונה עם או בלי מרכיבים מסוימים, סלטי חצילים בתיבול ספציפי, רטבים לפי מתכון מיוחד שלכם וכו'. ככה חוסכים זמן וכסף אבל לא מתפשרים על התפריט שאתם חולמים עליו.

מפעל בוטיק נוקט בשיטות בישול והכנה מסורתיות עם כמה שפחות מכונות מבלי להתפשר על בטיחות המזון ועמידה בנהלי משרד הבריאות

חשבתם לרכוש מיצרנים ביתיים סלטים טריים שירגישו בדיוק כמו בבית? לגבי הטעם כנראה שתצאו מרוצים אבל חשוב לזכור שאתם עסק מזון לכל דבר ועניין וגם כשאתם רוכשים סלטים מוכנים אתם אלו שאחראיים על הטריות שלהם. במפעל הבוטיק שלנו פועלים על פי נהלים ותקנים מחמירים של משרד הבריאות תוך הקפדה יתרה על טריות חומרי הגלם והמוצרים המוגמרים. לצערנו בשלנים ביתיים (מומלצים ככל שיהיו) לא יוכלו לספק לכם תעודת אחריות שכזו.

מפעל סלטי בוטיק מקפיד על שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר! מה שלא טוב לא נכנס לסלט

העלויות של סלטים מוכנים ממפעלי ענק או מחברות מובילות שכולנו מכירים אולי יהיו משתלמות יותר אך פעמים רבות המחיר הזול בא על חשבון איכות חומרי הגלם. כשמדובר על מפעל בוטיק לייצור סלטים אין פשרות! משתמשים בירקות הטובים והטריים ביותר, בתבלינים הרעננים ושבכל חומרי הגלם ברמה הגבוהה ביותר. לכם זה מבטיח סלטים מוכנים מעולים שמרגישים כמו בית ויסחטו מחמאות מהלקוחות שלכם. מוכנים להתמכר?