מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מפעלי סלטים בישראל - הפתרון הנוח והנכון למסעדות ועסקי מזון

המפעל שלנו מספק סלטים חיים ומבושלים (ועוד מגוון מוצרים) למטבחים של מסעדות, בתי קפה, בתי מלון, גני אירועים ועסקי מזון בכל הארץ. הצטרפו גם אתם לכל העסקים שבחרו "סלטי גן" והבינו שאפשר לשדרג את התפריט ואת העבודה במטבח מבלי לוותר על איכות.

אתם בטח חושבים כל הזמן איך להתייעל, איך לשפר את דרכי העבודה, איך להגיש אוכל טוב יותר, איך לתת שירות איכותי יותר ובאופן כלל איך לתפעל את העסק שלכם בצורה טובה יותר. המחשבה התמידית הזו על איך לשפר ולייעל את העסק היא טבעם של בעלי עסקים וזה נכון גם לגבי עסקים מצליחים ביותר. אנחנו ב"סלטי גן" רואים בעצמנו שותפים שלכם ואנחנו כאן כדי לעזור לכם להתייעל מבלי להתפשר על איכות. ההחלטה לרכוש סלטים מוכנים למטבח של העסק שלכם היא בטח לא החלטה קלה והיא מלווה בחששות ושלל מחשבות. זה אומר בעצם לסמוך על מישהו אחר שיכין את הסלטים בדיוק כמו שאתם הייתם מכינים אותם. אחרי מעל 30 שנים בתחום אנחנו יכולים להגיד שאנחנו מוכנים לאתגר!

סלטים מוכנים למסעדות באיכות גבוהה

כשמחליטים "להוציא" את הסלטים למיקור חוץ זה מלווה בחשש שמא הסלטים שתרכשו לא יעמדו באיכות שלכם. אנחנו מבינים את החששות האלו ומזמינים אתכם לטעום את הסלטים שלנו ולהתרשם מהטעם והאיכות. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים ביותר, עשבי תיבול ותבלינים טריים ומקפידים על תהליך הכנה ביתי ששומר על מירקם מושלם.

סלטים למטבחים עסקיים ותעשייתיים ממפעל ששומר על בטיחות המזון

להיות בעל עסק בתחום המזון זה אומר להיות אחראי על שלומם ובריאותם של כל מי שסועד אצלכם. השמירה על בטיחות המזון חשובה גם במטבח שלכם אבל גם במטבח של מי שאתם רוכשים ממנו את הסלטים. אצלנו ב"סלטי גן" בטיחות מזון היא ערך עליון ואנחנו פועלים על פי הנהלים המחמירים ביותר של משרד הבריאות.

ייצור סלטים למסעדות בפיתוח והתאמה אישית

הצצתם בתפריט שלנו ולא מצאתם את הסלטים המדויקים לכם? אנחנו כאן כדי לשמוע ולפתח אותם עבורכם. ייצור סלטים בהתאמה אישית זו המומחיות שלנו ומה שאנחנו עושים באהבה ובהצלחה למטבחים תעשייתיים בכל הארץ. שתפו אותנו בצרכים שלכם וביחד נגיע לסלט המושלם בשבילכם.