מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

מפעל ייצור סלטים למסעדות

הנה כמה דברים שצריך להקפיד עליהם כשבוחרים מפעל לייצור סלטים מוכנים.

מפעל ייצור שמכין סלטים בטעמים ביתיים, איך זה בדיוק מסתדר ביחד? לכאורה זה באמת נשמע מוזר ולא אמור להסתדר. הרי סלטים איכותיים למסעדות אמורים להיות בטעמים ביתיים, בתהליך הכנה קפדני, עם חומרי גלם איכותיים וידי אדם שמעורבות בכל התהליך. אז איך זה מסתדר עם מפעל ייצור שיש בו מכונות? ובכן, אמנם קוראים לנו "מפעל ייצור", אבל למעשה מדובר במטבח לכל דבר ועניין. אנחנו ב"סלטי גן" מפעילים מטבח מוסדי של ייצור סלטים למסעדות, מעדניות, בתי מלון ועסקי מזון נוספים. למרות שאנחנו מייצרים סלטים בסיטונאות, אנחנו מקפידים לעשות זאת בתהליך ייצור ביתי ולהשתמש בחומרי הגלם האיכותיים ביותר.

מפעל לייצור סלטים מוכנים שעומד בכל הדרישות של משרד הבריאות

כשאתם מכינים את האוכל במטבח של המסעדה שלכם אתם שולטים בטריות חומרי הגלם ובתהליך ההכנה, ויודעים שאתם עושים כל שביכולתכם כדי לשמור על נהלי הבריאות המחמירים ביותר. ומה קורה כשאתם קונים סלטים מוכנים ממפעל? במקרה הזה עליכם לוודא שאתם קונים מיצרן שמקפיד על הנהלים בדיוק כמו שאתם מקפידים.   סלט קינואה   אל תהססו לבדוק שהוא נושא בכל התעודות והאישורים של משרד הבריאות ושאלו אותו כל מה שחשוב לכם לדעת. הדבר האחרון שתרצו הוא לגרום חלילה לקילקול קיבה ובמקרה של סלטים זה קורה לא פעם לצערנו. ישנם חומרי גלם רגישים יותר כמו למשל מיונז, חומוס, ואחרים ולכן יש להקפיד על כך ביתר שאת. בחרו בחוכמה את מפעל הסלטים שאתם עובדים איתו!

סלטים מוכנים למסעדות במגוון טעמים ועם אפשרות לייצור סלטים מותאמים אישית

דבר נוסף שחשוב לוודא שהוא שלאותו מפעל סלטים יש בדיוק את הסלטים שאתם מחפשים. לא תמיד קל למצוא בדיוק את הסלט שאתם רוצים בטעם שאתם צריכים ולכן כדאי לבחור ביצרן סלטים שיש לו אפשרות לפיתוח סלטים בהתאמה אישית. אנחנו בסלטי גן מציעים ללקוחותינו תפריט עשיר ומגוון שכולל סלטים ביתיים בהמון טעמים וסוגים. לצד זה אנחנו מציעים אפשרות לפיתוח מוצרים בהתאם לצרכים הספציפיים שלכם. יש לכם צורך במוצר ספציפי ולא מוצאים אותו בשום מקום? נשמח לפתח אותו ביחד איתכם ולדאוג שנוכל לייצר בדיוק את מה שאתם מחפשים.

יצרן סלטים מומלץ שעובד עם עסקי מזון מובילים

ההחלטה להוציא את הכנת הסלטים מהמטבח של העסק שלכם לספק חיצוני בטח לא הייתה החלטה קלה, אבל הבנתם שזה יחסוך לכם הרבה מאוד זמן, כוח אדם וכסף. אנחנו יודעים שהוויתור הזה לשלוט בכל מה שמוגש בתפריט שלכם הוא לא פשוט, אבל אם תבחרו את הספק הנכון תוכלו להיות רגועים ובטוחים שכל מה שמוגש ללקוחות שלכם הוא מצוין. אנחנו מזמינים אתכם להתרשם מהמטמבח של "סלטי גן" שמוציא מידי יום מגוון סלטים ומוצרים לעסקי מזון בכל הארץ. אנחנו עובדים עם מסעדות ומעדניות מובילות, בתי מלון, חדרי אוכל של מקומות עבודה ועוד.