מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטים למסעדות בייצור מיוחד

אנחנו כאן כדי שאתם תוכלו להתייעל מבלי לוותר על האיכות וזו לא סתם סיסמה, אנחנו באמת עומדים מאחוריי זה. נשמח לייצר עבורכם בדיוק את הסלטים שאתם מחפשים באיכות הגבוהה ביותר.

חיפשתם יצרן סלטים בסיטונאות שיעזור לכם להתייעל וישווק לכם סלטים מוכנים לעסק. בחנתם לעומק את תפריט הסלטים שלו אבל לא מצאתם בדיוק את מה שאתם צריכים? האמת היא שזה קורה למסעדנים רבים וזה באמת לא קל להפקיד את הכנת הסלטים אצל ספק חיצוני שיעשה בדיוק את מה שאתם צריכים. אנחנו ב"סלטי גן" מבינים את הצורך הזה ובדיוק בגלל זה יש אצלנו אפשרות לפיתוח וייצור סלטים בהתאמה אישית למסעדות.

ייצור סלטי טונה למסעדות - בהתאמה אישית לצורך שלכם!

יש הרבה יצרנים שמשווקים סלטי טונה בסיטונאות אך לרוב אלו סלטים קבועים שלא ניתן לשנות בהם מרכיבים, להוסיף או לגרוע. אנחנו מבינים את הטעם השונה של כל לקוח ולכן אנחנו מאפשרים ייצור מיוחד של סלטי טונה בהתאם לטעם ולצרכים שלכם. תוכלו לבחור בדיוק מה יהיו המרכיבים בסלט שלכם (עם סלרי או בלי, עם בצל או ללא וכו') ואנחנו נייצר אותם במיוחד עבורכם. כמובן שגם תוכלו לבחור מתוך תפריט סלטי הטונה הקבוע שלנו סלטים מעולים וטריים.

ייצור מיוחד של סלטי חצילים למסעדות ומעדניות

יש כל-כך הרבה סוגי סלטי חצילים ובכל זאת אנחנו רואים שיש מסעדות שצריכות סלט מאוד ספציפי שלא נמצא בתפריט. זה יכול להיות סלט במרקם מיוחד, בהרכבה יוצאת דופן או עם חומרי גלם שלא חשבנו עליהם. כמו בכל סלטי החצילים שלנו (ויש הרבה כאלה), גם בסלטים שמותאמים אישית אנחנו מקפידים להשתמש אך ורק בחצילים טריים ואיכותיים ובחומרי גלם שנבחרו בקפידה. תהליך ההכנה מתבצע במטבח הבוטיק שלנו באופן שקרוב ככל הניתן לתהליך הכנה ביתי.

פיתוח וייצור ממרחים ורטבים מותאמים אישית למסעדות

גם ממרחים ורטבים אנחנו מייצרים בהתאמה אישית ללקוחות שלנו בהתאם לצרכים המשתנים שלהם. תמצאו אצלנו: רטבי פיצה, רטבי פסטה, רטבים לסלט במגוון טעמים, ממרחים לכריכים ועוד. תוכלו לומר לנו בדיוק מה אתם מחפשים ואנחנו נפתח ונייצר את זה בדיוק לפי בקשתכם. כל הממרחים והרטבים מיוצרים במטבח הבוטיק שלנו, מאוחסנים ומשונעים לפי תקני משרד הבריאות ואף חמור מכך.