מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקים למסעדות לרטבים וסלטים

אנחנו מזמינים אתכם לטעום את המוצרים שלנו ולראות איך אפשר לשדרג את התפריט, לייעל את העבודה במטבח ולעשות את כל זה מבלי להתפשר לרגע על איכות או לפגוע במפעל חייכם.

השקעתם כל-כך הרבה כסף בבנייה ותכנון של המסעדה שלכם. קניתם את הציוד הכי מתקדם, דאגתם לצוות טבחים מקצועי וישבתם שעות על תפריט שישקף את החלומות שלכם ואת הצרכים והאהבות של הלקוחות שלכם. אחרי כל זה עוד תקנו רטבים וסלטים מוכנים? לא חבל? אז זהו, שממש לא חבל! ואפילו מאוד רצוי. אם תדאגו לבחור ספקים איכותיים ומומלצים לא רק שלא תפגעו בטיב האוכל שאתם מגישים, אלא אפילו תשדרגו אותו. הכנה של רטבים וסלטים טובים מצריכה זמן, חומרי גלם מעולים, כוח אדם ומקום במטבח. יש לכם את כל אלו?

יצרן רטבים מוכנים מומלץ

רטבים הם חלק בלתי נפרד מהתפריט של כל מסעדה, בית קפה או מטבח של מלון. אי אפשר בלעדיהם וכדי שהם באמת ישפרו את המנות צריך לדאוג שהם יהיו טריים ואיכותיים. אלו יכולים להיות רטבים לפיצה, רטבי אלף האיים או רטבי שום לסלטים, רטבים למנות עיקריות ועוד. אצלנו בסלטי גן תמצאו תפריט רטבים עשיר שמיוצר כולו במטבח הבוטיק שלנו. אנחנו משתמשים בחומרי הגלם הטובים והטריים ביותר ומקפידים על תהליך הכנה קפדני שמביא לתוצאה מושלמת.

ספק סלטים מוכנים למסעדות

בדיוק כמו רטבים, גם סלטים הם חלק משמעותי בתפריט של כל מטבח עסקי וגם הם מצריכים זמן, חומרי גלם, כוח אדם ומקום במטבח. אם פעם מסעדות היו מכינות את כל הסלטים בעצמן, היום ניתן לראות יותר ויותר עסקי מזון שהבינו שאפשר לקנות סלטים מוכנים ברמה גבוהה ביותר ולחסוך כך בזמן ובעלויות. אנחנו מספקים סלטים למסעדות ומעדניות בכל הארץ ונשמח לעזור גם לכם לייעל את העבודה במטבח. תמצאו אצלנו סלטים טריים, סלטים מבושלים, סלטי קטניות, סלטי דגים ועוד מגוון מוצרים רחב ואיכותי.

דברים שחשוב לבדוק כשבוחרים ספק סלטים ורטבים לעסק

פועלים כיום בשוק המזון מספר רב של ספקים שמשווקים סלטים ורטבים למטבחים עסקיים ועליכם מוטלת האחריות לבחור בקפידה את הספק שתעבדו איתו. חשוב לוודא שהספק עובד עם ירקות וחומרי גלם טריים ואיכותיים, שהוא מקפיד על נהלי משרד הבריאות בנושא אחסון ושינוע מזון וכמובן שהטעם של המוצרים שלו עומד בסטנדרטים שלכם. רכישת סלטים מוכנים בהחלט יכולה לייעל ולחסוך , אך חשוב גם שהמוצרים יעמדו בסטנדרטיים של שאר התפריט שלכם.