מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקי מזון למעדניות בישראל

להפעיל מעדניה בישראל זה לא בהכרח פשוט. צריך כל הזמן לחדש ללקוחות, להביא להם את המוצרים הטובים ביותר, את חומרי הגלם הכי טריים, ובעיקר להביא חווית קנייה יוצאת דופן שהם לא יוכלו לקבל ברשתות השיווק הגדולות או בכל מקום אחר.

מעדניה טובה ומצליחה היא מעדניה שמציעה ללקוחות שלה מזון מוכן ברמה הגבוהה ביותר אבל לא רק. המזון צריך להיות טעים מאוד כמובן, אבל גם חדשני, ייחודי, וכזה שלא בהכרח אפשר להכין בבית. יש לכם מעדניה משלכם? בוא נכיר מקרוב! אנחנו "סלטי גן" ואנחנו משווקים סלטים ומוצרים נוספים למעדניות ברחבי הארץ. יש לנו תפריט עשיר ומגוון ואנחנו גם מייצרים סלטים בהתאמה אישית ומדויקת לצרכים שלכם.

ספק סלטים טריים למעדניות

לא בכל מעדניה יש מטבח, בו היא יכולה להכין את המזון בעצמה, ולמעשה ברוב המעדניות אין מטבח והן רוכשות את המזון כשהוא מגיע מוכן למכירה. כשמדובר על סלטים טריים (סלטי כרוב, סלטי ביצים, סלטי טונה למשל), חשוב לבחור ספק סלטים שאתם סומכים עליו בענייני טריות ובטיחות המזון. גם אם אתם "רק" מוכרים את הסלטים, אתם אלו שאחראים על בריאות הלקוחות שלכם וכשזה מגיע לסלטים טריים החשש עולה עוד יותר.

ספק מומלץ של סלטים מבושלים למעדניות

סלטים מבושלים (מטבוחה, סלטי חצילים על שלל סוגיהם, סלטי חומוס, סלטי קטניות וכו') מצריכים זמן והרבה עבודה במטבח. ספק סלטים טוב שיוכל למכור לכם סלטים איכותיים מבושלים יוכל לחסוך לכם הרבה מאוד זמן וגם כסף. סלטים מבושלים זו המומחיות שלנו ב"סלטי גן" ובין הדברים המבוקשים ביותר אצלנו. אנחנו משווקים אותם למעדניות בכל הארץ שהלקוחות שלהם נהנים מסלטים מבושלים מעולים, איכותיים וטריים. ניתן להזמין את הסלטים באריזות גדולות וסיטונאיות או באריזות אישיות עם המותג שלכם.

דברים שצריך לבדוק כשבוחרים ספק מזון למעדניה שלכם

לבחור ספק מזון טוב למעדניה שלכם זו לא משימה פשוטה בכלל ויש כמה דברים חשובים שצריך לבדוק. מעבר לזה שהמזון חייב להיות טעים ואיכותי (כי ככה זה במעדניות...), הספק שלכם צריך לעבוד לפי תקנות משרד הבריאות גם בהכנה, גם באחסון וגם בשינוע של המזון. הוא גם צריך לעמוד בזמנים שקבעתם כדי שלא תיתקעו בלי סחורה למכור, להיות גמיש לשינויים ובעל יכולת להכנה של מוצרים מדויקים לכם. יש לכם ספק כזה?