מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

שיווק מזון למסעדות - עולם שלם מחכה לכם בתחום הסלטים

אצלנו ב"סלטי גן" מחכה לכם תפריט סלטים עצום שכולל הכל מהכל תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר והתאמת מוצרים בהתאמה אישית לצרכים שלכם. בואו לחסוך זמן וכסף מבלי להתפשר לרגע אחד על האיכות!

אנחנו לא יודעים אם עד עכשיו הכנתם את כל הסלטים במטבח העסק שלכם, או שפשוט וויתרתם על המון סלטים שהייתם רוצים להגיש ואתם לא. מה שאנחנו כן יודעים הוא שעולם הסלטים המוכנים השתנה ב-180 מעלות בשנים האחרונות ואם בעבר אפשר היה למצוא בעיקר חומוס וטחינה בשיווק למסעדות, היום המצב שונה בתכלית. הבחירה לרכוש סלטים מוכנים לעסק שלכם לא רק חוסכת זמן ועלויות, היא גם מאפשרת לכם להעשיר את התפריט, להרחיב את שביעות הרצון של הלקוחות וכתוצאה ישירה גם להגדיל את רווחיות העסק.

איזה סלטים מוכנים אפשר למצוא בשיווק ישיר למסעדות?

עד לפני שני עשורים (אולי קצת פחות אולי קצת יותר), היצע הסלטים המוכנים ששווקו למסעדות לא היה רחב במיוחד ובעלי עסקים נאלצו להוציא כספים וזמן רבים על הכנת סלטים בעצמם. כיום המצב שונה ומגוון הסלטים והמוצרים המוכנים הוא כל-כך גדול וכולל סלטים מכל הסוגים והצורות: סלטי חצילים במגוון טעמים, סלטי קטניות, ממרחים, סלטים חיים, סלטים מבושלים, סלטי חומוס במרקמים שונים, סלטי דגים (טונה ואחרים), סלטים מטוגנים, ועוד. איכות הסלטים המוכנים הנמכרת מאפשרת לבעלי עסקים בתחום המזון להתייעל ולחסוך הרבה מאוד זמן, כסף ומקום במטבח ובנוסף להגיש ללקוחות שלהם את הטוב ביותר.

בחירה נכונה של ספק סלטים מוכנים למסעדה שלכם

לצערנו לא כל ספקי הסלטים שמבטיחים סלטים טריים ואיכותיים באמת עומדים בהבטחותיהם ועליכם מוטלת האחריות לבחור בחוכמה את ספק הסלטים שלכם. וודאו שהוא עומד בנהלים ובתקנים המחמירים של משרד הבריאות, וודאו שהוא עושה שימוש בירקות וחומרי גלם איכותיים ביותר, וודאו שהטעמים של הסלטים מתאימים לכם וללקוחות שלכם ובדקו אופציה של ייצור סלטים בהתאמה אישית עם שינויים שמתאימים אליכם. הקפידו על אלו וכך תגדילו את הסיכוי לבחירה נכונה ומדויקת.

דברים שצריך להקפיד עליהם כשמחליטים לרכוש סלטים מוכנים למטבח העסק שלכם

זה לא משנה אם אתם קונים סלטים מוכנים מספק חיצוני או מכינים את כל הסלטים אצלכם בעסק. בשני המקרים האחריות לבריאות הסועדים מוטלת עליכם ולכן עליכם לוודא כי ספק הסלטים שלכם פועל על פי נהלי בטיחות המזון המחמירים. נוהל חשוב במיוחד בשיווק סלטים למסעדות הוא הובלה של הסלטים ללקוח במשאיות קירור מיוחדות ששומרות על טריות ואיכות המזון. זאת בנוסף כמובן לכך שכל תהליך ההכנה יעמוד גם הוא בתקנים המחמירים.