מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

שיווק סלטים למסעדות

את הסלטים והמוצרים של "סלטי גן" תוכלו למצוא במסעדות, בתי קפה, חדרי אוכל, גני אירועים ושלל מטבחים עסקיים בכל הארץ. נשמח להגיע גם אליכם!

ההחלטה לקנות סלטים מוכנים למסעדה שלכם בטח לא הייתה לכם פשוטה. בטח רציתם להכין הכל בעצמכם ולשלוט באיכות חומרי הגלם ובטעם עד הפרטים הקטנים ביותר. בטח רציתם שהסועדים שלכם יאכלו אך ורק את מה שאתם מכינים ושהיד הטובה שלכם תבוא לידי ביטוי בכל ביס. אנחנו יודעים שההחלטה הזו לא פשוטה אבל אנחנו כאן כדי להפוך אותה לכדאית ומשתלמת. איך נעשה זאת? ובכן, נקפיד שכל הסלטים למסעדה שלכם יהיו מוכנים מחומרי הגלם הטובים ביותר, יהיו טריים ואיכותיים וכמובן טעימים בצורה יוצאת דופן כאילו אתם הכנתם אותם בעצמכם. אתם תוכלו כך לחסוך הרבה מאוד זמן במטבח, לחסוך בכוח אדם ובמקום ולתת לסועדים שלכם הרבה יותר.

סלטים טריים למסעדות

יש איזה מין סברה שסלטים טריים צריכים להיעשות רק במטבח המסעדה, אבל למעשה זה ממש לא חייב להיות כך! כל עוד מקפידים על אחסון ושינוע על פי תנאים קפדניים ומחמירים ועל שימוש בחומרי גלם טריים ביותר, אפשר בהחלט להיעזר ביצרן סלטים גם במקרה של סלטים טריים. בתפריט שלנו תמצאו מגוון רחב של סלטים טריים ואיכותיים כמו למשל סלטי כרוב מכל הסוגים והצבעים, סלטי ירקות, סלטי ביצים, דגים ועוד. מגוון רחב של טעמים מופלאים שיחסכו לכם זמן וכסף מבלי לוותר על טריות ואיכות!

סלטים מבושלים למסעדות

לצד סלטים טריים ואיכותיים תמצאו אצלנו גם סלטים מבושלים כמו סלטי חצילים בכל הסוגים והטעמים, סלטי קטניות עשירים (קינואה, בורגול, עדשים וכו'), סלטי ירקות מבושלים ועוד. את כל הסלטים אנחנו מייצרים במטבח הבוטיק שלנו תוך שימוש בטכניקות ביתיות ומסורתיות ששומרות על טעם מופלא כמו בבית. הכנה של סלטים מבושלים מצריכה זמן, סבלנות ומקום במטבח. לנו יש את כל אלו , ולכם?

לא רק סלטים! מגוון מוצרים נוספים שישדרגו לכם את העבודה במטבח המסעדה

מה דעתכם לחסוך זמן וכסף גם בהכנה של רטבים לסלטים, רטבים לפיצות ומאפים, ובעוד מגוון מוצרים משלימים? בתפריט שלנו תמצאו לא רק סלטים אלא מוצרים נוספים שיאפשרו לכם לחסוך זמן ולהתפנות למשימות אחרות. צרו קשר להתרשמות מהתפריט שלנו, לטעום אותו, ולקבל הצעת מחיר הוגנת!