מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

סלטי דגים - ככה תשדרגו את תפריט המסעדה שלכם

מוצרי מזון "רגישים" במיוחד מחייבים לבחור ספק שאתם באמת סומכים עליו שיספק לכם מוצרים שעומדים בתקני בטיחות המזון המחמירים ביותר. נשמח לתת לכם שירות!

כבר יש לכם בתפריט המסעדה סלטי ירקות טריים, סלטי קטניות מעניינים, סלטים מבושלים וזה עוד בכלל לפני שדיברנו על מנות הכריכים, הפסטות והקינוחים. ובכל זאת... אתם מרגישים שמשהו חסר בתפריט ושהייתם רוצים להביא ללקוחות שלכם טעמים חדשים ומסקרנים. בואו להכיר את תפריט סלטי הדגים של "סלטי גן" שייתן לכם מענה בדיוק לזה! לבחור ספק מוצרי דגים זה לא דבר של מה בכך.

ספק סלטי דגים עם תפריט מגוון למסעדות ובתי קפה

אם כבר החלטתם לרכוש מוצרי דגים מוכנים ולחסוך את זמן ההכנה , חשוב לבחור ספק סלטים שיש לו תפריט עשיר שכולל מגוון רחב של מוצרים. אצלנו ב"סלטי גן" תמצאו: סלטי טונה בשלל טעמים, מוצרי דגים כבושים, פלמידה, הרינג, ממרחי וסלטי איקרה ועוד מגוון מוצרי דגים אהובים. אנחנו נדאג שהם יגיעו ישירות למטבח של העסק שלכם מוכנים להגשה ולאכילה.

ייצור סלטים ומוצרי דגים בהתאמה אישית למסעדות

אנחנו מאמינים שכשמסעדה או בית קפה מחליטים לרכוש סלטי דגים מוכנים, זה חייב לעמוד בכל הסטנדרטים והציפיות שלהם. בדיוק בגלל זה אנחנו מייצרים עבור הלקוחות שלנו סלטים בהתאמה אישית לצרכים ולטעמים שלהם. נוכל לייצר עבורכם סלטי טונה בדיוק כמו שהייתם מכינים בעצמכם. עם או בלי סלרי, עם מיונז דל קלוריות או רגיל, עם גמבה ומלפפון חמוץ או "נקי", בטעמים טוניסאים או אולי דווקא בכיוון אמריקאי.

תקני בטיחות המזון בנוגע לסלטי דגים שספקים צריכים לעמוד בהם

מוצרי דגים אלו מוצרים רגישים במיוחד שיש לגביהם תקנות מחמירות ביותר בכל מה שקשור לבטיחות המזון. כשאתם בוחרים ספק של סלטי דגים שימו לב שהוא מייצר אותם במטבחים שעוברים בקרה, שהם מאוחסנים בטמפרטורה מבוקרת ושהם עושים את הדרך אליכם במשאיות קירור ששומרות על הטריות שלהם. אלו מוצרים שיכולים להתקלקל בקלות ולגרור נזקים בריאותיים למי שאוכל אותם ולכן אין מקום לפשרות במקרה הזה.