מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

ספקי מזון בסיטונאות למעדניות ומסעדות

"סלטי גן" הוא מפעל סלטי בוטיק משפחתי שעובד עם מעדניות ומסעדות מובילות ומספק לכם מוצרים איכותיים וטריים. בחרו לעסק שלכם את הטוב ביותר!

להיות בעל עסק מצליח בתחום המזון זה לא רק לדעת לבשל הכי טוב או לבחור את חומרי הגלם הטובים ביותר, זה גם לדעת לבחור את הספקים המדויקים! מסעדות ובתי קפה כיום לא מכינים את הכל בעצמם, מהסיבה הפשוטה שאפשר למצוא ספקי סלטים מומלצים שיכולים לחסוך הרבה מאוד זמן וכסף. אלו יכולים ספקים של בצקים, בשרים מוכנים, מאפים, וגם סלטים, רטבים וממרחים.

ספק סלטים ביתיים למסעדות ומעדניות

סלטים טובים מצריכים זמן, כוח אדם, חומרי גלם מעולים והקפדה על תהליך ביתי מדויק. אם יש לכם את כל מה שדרוש אתם יכולים להכין בעצמכם סלטים ביתיים, אבל אם אתם רוצים לחסוך זמן וכסף מבלי להתפשר על האיכות, אתם מוזמנים לפנות אלינו. יש לנו תפריט סלטים עשיר במיוחד שכולל סלטי חצילים בהמון טעמים, סלטי קטניות, סלטי טונה וגם דגים מוחמצים מסוגים שונים, סלטי ביצים, אבוקדו ועוד. כל הסלטים מיוצרים מחומרי גלם מעולים ונשמרים בתנאים מחמירים על פי תקנות משרד הבריאות.

יצרן רטבים מוכנים מומלץ

כמו סלט טוב ואיכותי, גם הכנה של רוטב משובח מצריכה זמן ומשאבים. בין אם מדובר על רוטב פסטה מוכן למסעדות, לפיצה או לסלט, חשוב לבחור עבורו ירקות ותבלינים איכותיים, לבשל אותו בלי קיצורי דרך, לטחון או לרסק ולעשות את כל מה שצריך בשביל שיהיה רוטב בטעם ביתי איכותי. קולקציית הרטבים שלנו, כמו שאר המוצרים, מיוצרת בתהליך הכנה ביתי תוך הקפדה על כל מה שצריך כדי שיתקבל טעם מושלם. הרטבים יגיעו אליכם במשאיות הקירור שלנו מוכנים לשימוש ויחסכו לכם הרבה זמן וכסף.

ממרחים ביתיים למסעדות ומעדניות

ממרח פסטו, ממרחי חומוס וטחינה בשלל טעמים, ממרח עגבניות, סלסה ועוד שלל ממרחים מעולים עושים את דרכם מהמטבח שלנו אל מעדניות ומסעדות ברחבי הארץ. אנחנו מכינים את הממרחים בהתאמה אישית ללקוחות שלנו ואם לא מצאתם את הממרח המדויק לכם בתפריט שלנו, נשמח לייצר אותו עבורכם. בואו לטעום את המוצרים שלנו ולראות שאפשר להשתמש בממרחים בייתים מוכנים מבלי להתפשר על איכות.