מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים
מפעל בוטיק לייצור סלטים ביתיים

שלושה דגשים חשובים בבחירת יצרני סלטים למסעדות

אז החלטתם לשדרג ולייעל את העבודה בעסק ולהתחיל להזמין סלטים מוכנים מספק. גם אם עד עכשיו הכנתם את הכל בעצמכם וגם אם אתם לא מרוצים מהספק שלכם, טוב שהגעתם לכאן!

צוות המומחים של סלטי גן מסביר איך בוחרים יצרן סלטים לעסק שלכם, למה חשוב לשים לב, על מה אסור להתפשר ואם תעקבו אחרי הטיפים והכללים תגלו שכשבוחרים ספק טוב הוא הופך להיות חלק בלתי נפרד מההצלחה!

בחרו יצרן שמשתמש בתוצרת טרייה ובחומרי גלם איכותיים

בכל מה שקשור לטעמי הסלטים אין חוכמות ואין דרך לחמוק משימוש בלעדי בחומרי גלם טריים ואיכותיים. יצרן סלטים שעושה לעצמו "הנחות" ולא מקפיד על כך משווק סלטים בטעמים פחות טובים גם אם הוא ינסה "להאפיל" על כך בדרכים אחרות. לפני שאתם בוחרים ספק סלטים שאלו אותו על חומרי הגלם שהוא משתמש בהם. אל תתביישו לשאול את כל השאלות שצריך עד שתמצאו את היצרן שעושה שימוש בתוצרת חקלאית טרייה ואיכותית. רק כך תוכלו לספק לסלטים שלכם מוצר מעולה.

העדיפו יצרן שעובד בשיטות הכנה ביתיות

כשמייצרים סלטים בסיטונאות אין באמת דרך לעשות זאת כמו שעושים במטבח ביתי, ובכל זאת יש יצרנים שנוקטים בשיטות שקרובות לתהליך הכנה ביתי. הם כן ישתמשו במכונות כדי לייעל ולהצליח לעמוד בכמויות הגדולות, אבל הם יצמצמו את השימוש למינימום הדרוש. אנחנו ב"סלטי גן" מייצרים סלטים, ממרחים, ומגוון מוצרים בתהליך הכנה ביתי ועל פי מתכונים שעוברים במשפחה שלנו שנים. שיטת ההכנה המסורתית מאפשרת לנו לייצר סלטים ביתיים בטעם האהוב והמוכר.

וודאו שהיצרן שבחרתם מקפיד על נהלי אחסון ושינוע מחמירים ביותר

הטיפ הבא הוא חשוב במיוחד וכשאתם בוחרים בספק סלטים אתם חייבים לוודא שהוא עובד על פי נהלי משרד הבריאות המחמירים ביותר. זה נכון גם לגבי אחסון הסלטים במפעל וגם לגבי השינוע שלהם למטבח שלכם. זכרו שבמידה ואחד הסועדים שלכם מקבל קילקול קיבה חלילה, האחריות מוטלת עליכם. גם חומרי הגלם הטריים ביותר או הציוד המתקדם והחדיש לא יעזרו במקרה של אחסון ושינוע שאינם כהלכה. אל תתפשרו בעניין ובדקו היטב שהספק שאתם בוחרים נוהג על פי התקנות ואפילו מחמיר בהן.